واکنش سخنگوی استقلال به تشکیل پرونده انضباطی برای این تیم
واکنش سخنگوی استقلال به تشکیل پرونده انضباطی برای این تیم

سخنگوی باشگاه استقلال به اخبار تشکیل پرونده برای این تیم در کمیته انضباطی در ارتباط با کارگروه ناظر بر قرارداد‌های حرفه‌ای فوتبال واکنش نشان داد. ایسنا نوشت: ساعاتی قبلی خبری در ارتباط با تشکیل پرونده برای تیم استقلال مبنی بر رعایت نشدن برخی قوانین مرتبط با قراردادهای حرفه‌ای فصل جدید فوتبال ایران منتشر شد که […]

سخنگوی باشگاه استقلال به اخبار تشکیل پرونده برای این تیم در کمیته انضباطی در ارتباط با کارگروه ناظر بر قرارداد‌های حرفه‌ای فوتبال واکنش نشان داد.

- واکنش سخنگوی استقلال به تشکیل پرونده انضباطی برای این تیم

ایسنا نوشت: ساعاتی قبلی خبری در ارتباط با تشکیل پرونده برای تیم استقلال مبنی بر رعایت نشدن برخی قوانین مرتبط با قراردادهای حرفه‌ای فصل جدید فوتبال ایران منتشر شد که در چند ماه گذشته منجر به کاهش چند امتیاز از پرسپولیس و سپاهان شده است.

فرشید سمیعی، عضو هیات مدیره استقلال و سخنگوی این باشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درباره تشکیل پرونده برای این تیم به طرفیت کارگروه نظارت بر قراردادهای حرفه‌ای گفت: طبق استعلامی که از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گرفته‌ایم، هیچ گزارشی بابت استقلال به این کمیته نرفته و تنها پرونده‌ای که در یک هفته اخیر در کمیته انضباطی بوده، پرونده مالیات دو مربی خارجی پرسپولیس است که در فرآیند رسیدگی است. خیال هواداران راحت باشد. استقلال هیچ تخلفی نکرده است.

وی افزود: تا این لحظه پرونده‌ای از ما به کمیته انضباطی نرفته و در صورت ارجاع پرونده هم واحد حقوقی آمادگی دفاع از حقانیت استقلال را دارد.

همچنین رضا جاودانی، عضو و معاون کمیته انضباطی نیز در گفت‌وگوی کوتاه با ایسنا اعلام کرد که هنوز پرونده‌ای در ارتباط با استقلال به این کمیته ارجاع نشده است.

منبع: اطلاعات انلاین