به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، ایام فیفا دی کنونی برای بسیاری از باشگاه‌های فوتبال و فوتبالیست‌ها بد بود. در این روز‌ها چندین فوتبالیست سرشناس به همراه تیم ملی کشورشان مصدوم شدند. در همین رابطه نشریه «اولیه الریاضیه» به ضربه بزرگ فیفا به فوتبالیست‌های سرشناس و باشگاه‌های فوتبال پرده برداشت و ۶ فوتبالیست […]

- فیفا ۶ ستاره فوتبال را خانه نشین کرد!

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، ایام فیفا دی کنونی برای بسیاری از باشگاه‌های فوتبال و فوتبالیست‌ها بد بود. در این روز‌ها چندین فوتبالیست سرشناس به همراه تیم ملی کشورشان مصدوم شدند.

در همین رابطه نشریه «اولیه الریاضیه» به ضربه بزرگ فیفا به فوتبالیست‌های سرشناس و باشگاه‌های فوتبال پرده برداشت و ۶ فوتبالیست سرشناس را که قربانی فیفا شدند را معرفی کرد.

در راس مصدومان ایام فیفا دی وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید قرار دارد. کاماوینگا ستاره فرانسوی دومین قربانی رئال در این روز‌ها بود.

ارلینگ هالند ستاره منچستر سیتی به همراه تیم ملی نروژ مصدوم شد. گاوی ستاره خط میانی بارسلونا با ماتادور‌ها راهی خانه شد. رشفورد ستاره شیاطین سرخ در اردوی تیم ملی انگلیس مصدوم شد. اونانا دورازه بان منچستر هم در تیم ملی کامرون مصدوم شد.

مصدومیت هالند از ناحیه مچ پای چپ است ولی به نظر می‌رسد، شدت آسیب دیدگی او جدی نیست ولی به هر جهت، او در بازی بعدی تیم ملی نروژ مقابل اسکاتلند غایب خواهد بود.

نشریه «مارکا» اسپانیا خبر داد تست های اولیه از مصدومیت وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید نشان می دهد این بازیکن برای بازگشت به میادین حداقل دو ماه به زمان نیاز دارد.

مصدومیت گاوی قرار است پس از بازگشت به بارسلونا مورد ارزیابی قرار خواهد بگیرد. سرمربی ژاوی به شدت امیدوار است که این موضوع آنقدرها که به نظر می رسد جدی نباشد، اما این بازیکن جوان احتمالاً برای بازی بعدی آبی اناری ها در لالیگا مقابل رایو وایکانو را از دست خواهد داد.

مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی منچستریونایتد، روز گذشته در تمرینات عصر تیم ملی کشورش حاضر شد تا نشان دهد مصدومیتش جدی نبوده است.

درحالی‌که منچستریونایتد امیدوار است مصدومیت آندره اونانا جدی نباشد، فدراسیون ‏فوتبال کامرون اعلام کرد او از فهرست تیم ملی این کشور خط خورده و اردو را ترک کرده ‏است.

طبق گزارش رسانه های اسپانیا کاماوینگا برای بهبودی کامل از این نوع مصدومیت ۸ تا ۱۰ هفته از میادین دور خواهد بود.

 

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا