امباپه شرط عجیبش برای رئال مادرید را اعلام کرد
امباپه شرط عجیبش برای رئال مادرید را اعلام کرد

پایگاه خبری «Defensa Central» گزارش داده است که امباپه به رفتن به رئال مادرید فکر می‌کند اما دو شرط غیرقابل مذاکره را مطرح کرده است. یکی از این شروط در خصوص بازی‌های بین المللی است و قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ از رئال مادرید خواسته است در صورت عضویت در این تیم بتواند برای مسابقات المپیک […]

- امباپه شرط عجیبش برای رئال مادرید را اعلام کرد

پایگاه خبری «Defensa Central» گزارش داده است که امباپه به رفتن به رئال مادرید فکر می‌کند اما دو شرط غیرقابل مذاکره را مطرح کرده است.

یکی از این شروط در خصوص بازی‌های بین المللی است و قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ از رئال مادرید خواسته است در صورت عضویت در این تیم بتواند برای مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس، به تیم ملی المپیک فرانسه بپیوندد. از آنجایی که مسابقات المپیک جایی در تاریخ‌های رسمی فیفا ندارد حضور در این بازی‌ها منوط به توافق میان بازیکن و باشگاه است.

به نظر می‌رسد این بازیکن ۲۴ ساله که می‌تواند به عنوان سهمیه بزرگسالان در تیم المپیک فرانسه بازی کند نمی‌خواهد فرصت قهرمانی در المپیک را که در کشور زادگاهش برگزار می‌شود، از دست بدهد.

به گزارش این پایگاه خبری، خواسته دوم امباپه هم تمایل او برای فراهم کردن یک فرآیند تصمیم‌گیری سنجیده و بدون شتاب است. امباپه که به تصمیمات منطقی و حساب‌شده برای آینده شغلی و حرفه‌ای خود شناخته می‌شود از باشگاه رئال مادرید درخواست کرده تصمیم گیری و نهایی کردن قرارداد را تا ماه مارس یا آوریل به تعویق بیندازد.

منبع: اطلاعات انلاین