علاوه‌بر این، خیس بودن حوله در حمام و سرویس بهداشتی حسی ناخوشایندی برای افراد ایجاد می‌کند. راه‌حل همه موارد گفته شده، نصب حوله خشک کن به شمار می‌رود. در ادامه این مقاله به بررسی همه ویژگی‌ها و نحوه کارکرد حوله خشک کن می‌پردازیم. فقط چند دقیقه از وقتتان را به مطالعه این مطلب کاربردی […]

 

علاوه‌بر این، خیس بودن حوله در حمام و سرویس بهداشتی حسی ناخوشایندی برای افراد ایجاد می‌کند. راه‌حل همه موارد گفته شده، نصب حوله خشک کن به شمار می‌رود. در ادامه این مقاله به بررسی همه ویژگی‌ها و نحوه کارکرد حوله خشک کن می‌پردازیم. فقط چند دقیقه از وقتتان را به مطالعه این مطلب کاربردی اختصاص دهید تا بدانید «حوله خشک کن چیست».

حوله خشک کن چیست؟ سیستمی گرمایشی برای رفع رطوبت حوله

حوله خشک کن وسیله‌ای گرمایشی برای از بین بردن رطوبت حوله و لباس‌های نمدار است. نصب این وسیله راهکاری ایده‌آل برای خشک کردن سریع لباس‌ها در روزهای شرجی سال نیز به شمار می‌رود. حوله خشک کن در انواع برندهای مختلف و با انواع جنس‌های فولادی، آلومینیومی و استیل در بازار موجود است. برای خرید انواع حوله خشک کن به ابعاد فضا و محل نصب توجه داشته باشد تا بهترین سیستم خشک کننده را انتخاب کنید. حوله خشک کن‌ها در ابعاد مختلفی و برای نصب در فضاهایی با متراژ مختلف آماده شده‌اند.  

حوله خشک کن ایران رادیاتور

کاربرد حوله خشک کن چیست؟ از بین بردن رطوبت و گرمایش محیط به‌طور همزمان

کاربرد حوله خشک کن‌ها به از بین بردن رطوبت لباس‌ها ختم نمی‌شود. این  وسیله برای گرم کردن محیط نیز کاربرد دارند. با نصب حوله خشک کن در فضای حمام و سرویس بهداشتی باعث افزایش دمای محیط خواهید شد. تنظیم دما و رطوبت محیط با حوله خشک کن به جلوگیری از رشد قارچ و کپک کمک می‌کند. همچنین نصب انواع حوله خشک کن ایران رادیاتور، دیما و برندهای دیگر در آشپزخانه، ایده‌ای عالی برای خشک کردن دستمال سفره و رومیزی به شمار می‌روند.  

حوله خشک‌کن‌ها در دو نوع برقی و هیدرولیکی تولید می‌شوند

بعضی از انواع حوله خشک‌کن‌ها با برق کار می‌کنند. با نصب این وسایل برقی، امکان استفاده از حوله خشک کن در همه روزهای سال وجود دارد و فقط به روزهایی که رادیاتور کار می‌کند، ختم نخواهد شد. در نوع هیدرولیکی حوله خشک‌کن، برای کارکرد این وسیله نیاز به روشن کردن سیستم گرمایشی مرکزی دارید؛ بنابراین در نوع هیدرولیکی حوله خشک‌کن، امکان استفاده از این وسیله در روزهای گرم سال وجود ندارد. 

در هنگام خرید حوله خشک کن حتما به این نکته توجه کنید تا بتوانید در همه روزهای سال از گرما و کاربردهای حوله خشک‌کن بهره‌مند شوید. الکتریکی و هیدرولیکی بودن باعث تغییر قیمت حوله خشک کن بوتان و سایر حوله‌ خشک‌کن‌ها می‌شود. بااین‌حال استفاده از حوله خشک‌کن الکتریکی انتخاب مناسب‌تری است.

معرفی بهترین دستگاه حوله خشک کن براساس برند تولیدکننده

برندهای ایرانی و خارجی در زمینه طراحی و تولید دستگاه حوله خشک کن در حال فعالیت هستند. این سیستم‌های گرمایشی در ابعاد مختلف طراحی می‌شوند تا امکان نصب در محیط‌های مختلف را داشته باشند. همچنین انواع میله‌های فولادی، آلومینیوم و استیل در طراحی و تولید دستگاه حوله خشک کن به کار برده شده است. در ادامه به معرفی انواع دستگاه حوله خشک کن براساس برند می‌پردازیم. 

حوله خشک کن دیما؛ سیستمی با پره‌های متناسب با هر فضا

یکی از برندهای مطرح در زمینه طراحی و تولید انواع حوله خشک کن برند دیما نام دارد. دیما یکی از تولید کننده‌های این نوع سیستم گرمایشی در ابعاد و تعداد پره‌های مختلف است. تعداد پره‌های دیما تا دو عدد نیز برای نصب راحت‌تر در فضاهای کوچک، کاهش می‌یابد. جنس پره‌های دیکا عموما از  استیل است تا گرما را به‌خوبی به وسایل پارچه‌ای و حوله انتقال دهد. 

حوله خشک کن آنیت؛ وسیله‌ای برقی برای از بین بردن رطوبت حوله

حوله خشک‌کن‌های آنیت در رنگ‌های طلایی، سفید و مشکی در بازار موجود هستند. آنیت یکی از برندهای تولیدکننده انواع حوله خشک کن برقی به شمار می‌رود. مزیت مهم این نوع وسایل برقی، امکان استفاده در روزهای گرم سال به شمار می‌رود. چراکه با خاموش کردن سیستم مرکزی در روزهای گرم سال، حوله خشک‌کن‌های متصل به این بخش نیز خاموش می‌شوند. 

حوله خشک کن ایران رادیاتور؛ دستگاهی با پره‌های فولادی

حوله خشک‌کن‌های ایران رادیاتور یکی از بهترین محصولات گرمایشی از برند ایرانی هستند. این وسایل گرمایشی در رنگ سفید و ظاهری زیبا برای نصب در سرویس بهداشتی مناسب هستند. تعداد پره‌های این سیستم گرمایشی متغیر است و باتوجه‌به ابعاد فضا تغییر می‌کند. جنس فولاد پره‌های حوله خشک کن ایران رادیاتور باعث افزایش کارکرد این وسیله در انتقال گرما می‌شود. 

مراجعه به فروشگاه اپسیلون کالا؛ تضمینی برای خرید بهترین حوله خشک‌کن

نصب حوله خشک‌کن خیال شما را از بابت گرمای محیط سرویس بهداشتی و حمام راحت می‌کند. همچنین نصب این وسیله باعث تسریع در فرایند خشک شدن حوله و لباس‌ها خواهد شد. تنظیم دما به وسیله حوله خشک کن از رشد کپک و قارچ در فضاهای مرطوب مثل سرویس بهداشتی و حمام جلوگیری خواهد کرد. در این مقاله به بررسی کامل حوله خشک کن پرداختیم تا بدانید «حوله خشک کن چیست» و چه کاربردهایی دارد.

خرید حوله خشک کن به‌ویژه برای مناطق شرجی ایده‌ای عالی به شمار می‌رود؛ زیرا دیگر نیازی به نگرانی برای نحوه خشک کردن لباس‌ها نخواهید داشت. این وسیله گرمایشی در انواع جنس‌های آلومینیوم، فلزی و استیل در بازار موجود است. برندهای مختلف ایرانی و خارجی در سال‌های گذشته، انواع حوله خشک‌کن را تولید و به بازار عرضه کرده‌اند. برای خرید انواع حوله خشک کن به سایت اپسیلون کالا مراجعه کنید. این سایت مرجعی مناسب برای خرید این وسیله گرمایشی به شمار می‌رود. برای تماس با اپسیلون کالا فقط کافی است نام این فروشگاه را در موتورهای جست‌وجو وارد کنید. 

 

 

منبع خبر: رکنـا