استقلال چهارم آذر ماه مهمان ذوب آهن خواهد بود. تیمی که طی چند سال اخیر اغلب دیدارهای خود مقابل آبی‌پوشان تهرانی را با ناکامی پشت سر گذاشته و حالا که در شرایط مطلوب فنی قرار دارد، امید بسیاری به این بازی بسته است تا طلسم شکست‌های متوالی خود را بشکند ولی از طرف دیگر استقلال […]

- یک استقلالی فولادشهر را آتش زد!/ ذوب آهن از کدام بازیکن استقلال وحشت دارد؟

استقلال چهارم آذر ماه مهمان ذوب آهن خواهد بود. تیمی که طی چند سال اخیر اغلب دیدارهای خود مقابل آبی‌پوشان تهرانی را با ناکامی پشت سر گذاشته و حالا که در شرایط مطلوب فنی قرار دارد، امید بسیاری به این بازی بسته است تا طلسم شکست‌های متوالی خود را بشکند ولی از طرف دیگر استقلال هم در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهد صدر جدول را از کف بدهد.

در چنین اوضاعی شاگردان جواد نکونام در حالی به مصاف مردان محمد ربیعی می‌روند که ذوب آهن خاطرات فوق‌العاده تلخی از آرتور کوین یامگا دارد. بازیکن موثر فرانسوی استقلال از اوایل پاییز سال ۱۴۰۰ که به استقلال پیوسته تا همین امروز ۴ بار موفق به گشودن دروازه ذوب آهن شده است و به همین خاطر ذوب آهنی ها فوق العاده می‌ترسند که روند گلزنی او شنبه هفته آینده هم ادامه پیدا کند یامگا در اولین بازی خود با پیراهن استقلال که پاییز ۱۴۰۰ در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد دو بار دروازه ذوب آهن را باز کرد و آن ورزشگاه را عملاً به نفع استقلال با بازی خوب خودش به آتش کشید.

این بازیکن در جدال برگشت همان فصل نیز تک گل پیروزی‌بخش استقلالی‌ها در ورزشگاه آزادی را مقابل ذوب آهن به ثمر رساند و فصل قبل هم یک گل دیگر به سبزپوشان اصفهانی تحمیل کرد تا تعداد گل‌های خودش برابر این تیم را به عدد ۴ برساند. اتفاقا دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که کوین در شرایط کاملاً مطلوب بدنی قرار دارد و دوباره موتورش برای استقلال روشن شده است.

منبع: خبـر ورزشی