یک رقابت نفس‌گیر به نفع تیم ملی والیبال ایران
یک رقابت نفس‌گیر به نفع تیم ملی والیبال ایران

به گزارش “ورزش سه”، ایران شروع ناامیدکننده‌ای در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ داشت و با سه شکست و تنها یک پیروزی مقابل چین از ناگویا به تهران برگشت‌. والیبال ایران حالا کار دشواری برای ادامه راه خود دارد و حتی حریفانی مثل ژاپن و اسلوونی نیز مقابل ایران قد علم کرده‌اند و شاگردان عطایی حتی یک […]

یک رقابت نفس‌گیر به نفع تیم ملی والیبال ایران

به گزارش “ورزش سه”، ایران شروع ناامیدکننده‌ای در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ داشت و با سه شکست و تنها یک پیروزی مقابل چین از ناگویا به تهران برگشت‌. والیبال ایران حالا کار دشواری برای ادامه راه خود دارد و حتی حریفانی مثل ژاپن و اسلوونی نیز مقابل ایران قد علم کرده‌اند و شاگردان عطایی حتی یک ست هم نتوانستند از آنها بگیرند.
با این وجود تجربه لیگ ملت‌های سال گذشته می‌تواند به ایران دلگرمی دهد. ایران می‌تواند همانند پارسال نتایج بد هفته اول خود را جبران کند.

1887704

شته می‌تواند به ایران دلگرمی دهد. ایران می‌تواند همانند پارسال نتایج بد هفته اول خود را جبران کند.

در هفته اول لیگ ملت‌ها در بسیاری از ست‌ها ضعف در دریافت اول مشهود بود و بدون شک عطایی این نکته را به دریافت کننده‌های قدرتی و البته لیبروهای خود گوشزد خواهد کرد. این مسئله باعث می‌شود انگیزه رقابت در تیم بیش از پیش باشد.

1887705

در هفته اول محمدرضا حضرت پور فیکس بود و آرمان صالحی تتها در چند امتیاز آخر بازی اسلوونی فرصت بازی پیدا کرد. این دو لیبرو حالا رقابت سختی با هم دارند و صالحی نمی‌خواهد فقط یک بازیکن نیمکت نشین باشد و از آن طرف حضرت‌پور هم برای از دست ندادن جایگاهش تلاش می‌کند؛ رقابتی که به نفع دریافت ایران خواهد بود.

منبع :ورزش ۳

  • منبع خبر : ورزش 3