پیروزی کره جنوبی با درخشش سون هیونگ مین/ همگروهی‌های ایران به تساوی رسیدند
پیروزی کره جنوبی با درخشش سون هیونگ مین/ همگروهی‌های ایران به تساوی رسیدند

در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در منطقه غرب آسیا، عصر امروز چند دیدار برگزار شد که در مهمترین بازی‌ها کره جنوبی پیروز شد و دو هم گروه ایران به تساوی رضایت دادند. تیم ملی کره جنوبی در گروه C مهمان تیم ملی چین بود که با سه گل به پیروزی رسید. سون هیونگ مین […]

- پیروزی کره جنوبی با درخشش سون هیونگ مین/ همگروهی‌های ایران به تساوی رسیدند

در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در منطقه غرب آسیا، عصر امروز چند دیدار برگزار شد که در مهمترین بازی‌ها کره جنوبی پیروز شد و دو هم گروه ایران به تساوی رضایت دادند.

تیم ملی کره جنوبی در گروه C مهمان تیم ملی چین بود که با سه گل به پیروزی رسید. سون هیونگ مین کاپیتان سرشناس کره ای‌ها دو گل اول تیمش را زد و سون هیونگ جونگ هم دیگر گل بازی را به ثمر رساند.

در همین گروه تایلند سه بر یک سنگاپور را از پیش رو برداشت تا پشت سر کره شش امتیازی در رتبه دوم گروه قرار گیرد.

در گروه E دو تیم همگروه ایران یعنی هونگ کونگ و ترکمنستان به تساوی دو بر دو دست یافتند تا هر دو تیم نخستین امتیازشان را در دومین بازی بگیرند.

در گروه F تیم ملی عراق با تک گل مهند علی در دقیقه ۹۷ میزبانش ویتنام را مغلوب کرد و شش امتیازی شد و مصاف فیلیپین و اندونزی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در گروه G تاجیکستان شش بر یک میزبانش پاکستان را در هم کوبید. دیگر تیم‌های این گروه، عربستان و اردن هستند که از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم می‌روند.

در گروه I بنگلادش و لبنان به تساوی یک بر یک دست یافتند و فلسطین و استرالیا هم از دقایقی قبل در کویت به مصاف هم رفتند.

در گروه B هم کره شمالی شش بر یک میزبانش میانمار را در هم کوبید.

باشگاه خبرنگاران