به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، غلامرضا شعبانی‌بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در نشست خبری درباره تمدید قرارداد سرمربی کره‌ای اظهار داشت: بعد از به کارگیری سرمربی کره‌ای در اوایل مهرماه سال گذشته، عمده مسابقات‌مان امسال شروع شد. بلافاصله بعد از نتایج مسابقات و رویداد‌ها با ۸ ورزشکار صحبت کردیم و آن‌ها […]

- ادامه همکاری فدراسیون تیراندازی با کمان با سرمربی کره‌ای

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، غلامرضا شعبانی‌بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در نشست خبری درباره تمدید قرارداد سرمربی کره‌ای اظهار داشت: بعد از به کارگیری سرمربی کره‌ای در اوایل مهرماه سال گذشته، عمده مسابقات‌مان امسال شروع شد. بلافاصله بعد از نتایج مسابقات و رویداد‌ها با ۸ ورزشکار صحبت کردیم و آن‌ها رضایت‌مندی داشتند و با این مربی ادامه همکاری می‌دهیم.

وی ادامه داد: هیئت رئیسه فدراسیون هم نظر مخالفی در این خصوص ندارد و مربی کره‌ای حفظ خواهد شد. دیروز قرارداد وی تا خرداد ماه ۱۴۰۳ تمدید شد و این همکاری ادامه خواهد داشت. امیدوارم وزارت ورزش و جوانان هم همکاری لازم را داشته باشند تا با قدرت برای قهرمانی جهان آماده شویم.

شعبانی‌بهار در مورد مبلغ قرارداد مربی کره‌ای تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: وی می‌خواست قراردادش ۷ هزار یورو باشد که گفتیم با ما راه بیاید. در مرحله اول ۵ هزار و در این مرحله ۶ هزار یورو یا معادل ریالی این مبلغ با او قرارداد بسته‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا