ایگور سرگی‌اف در دقیقه ۸۲ مسابقه امروز مقابل ایران به‌عنوان بازیکن تعویضی تیم ملی ازبکستان وارد زمین شد و یک دقیقه بعد توانست ارسال اوستون اورونوف را با حضور به موقع در محوطه جریمه ایران تبدیل به گل کند و کار را به تساوی بکشد. این گلزن ازبکستان مقابل ایران پس از پایان این مسابقه […]

- طعنه عجیب گلزن ازبکستان به بازیکنان تیم ملی؛ ایرانی‌ها همیشه از این کارها می‌کنند!

 ایگور سرگی‌اف در دقیقه ۸۲ مسابقه امروز مقابل ایران به‌عنوان بازیکن تعویضی تیم ملی ازبکستان وارد زمین شد و یک دقیقه بعد توانست ارسال اوستون اورونوف را با حضور به موقع در محوطه جریمه ایران تبدیل به گل کند و کار را به تساوی بکشد.

این گلزن ازبکستان مقابل ایران پس از پایان این مسابقه عنوان کرد: در نیمه اول اشتباهات زیادی داشتیم ولی در نیمه دوم ریکاوری کردیم و بهتر شدیم؛ اگرچه پیروز نشدیم اما از شکست جان سالم به در بردیم و با تمام توان بازی کردیم. به همین دلیل می‌توانم به بچه‌ها آفرین بگویم.

او در خصوص نمایش تاثیرگذار بازیکنان تعویضی ازبکستان مقابل ایران اظهار کرد: عوامل زیادی برای رقم خوردن این اتفاق وجود دارد و الان نمی‌توانم همه آنها را عنوان کنم که چه چیزی بد و کدام خوب بود. ما در نیمه اول اشتباه کردیم و ایران هم تیمی نیست که از اشتباه‌ها استفاده نکند. در نیمه دوم هیچ اشتباهی نداشتیم و به همین دلیل گلی دریافت نکردیم و در آن طرف خوشبختانه دو گل زدیم و یک امتیاز گرفتیم.

سرگی‌اف ادامه داد: نکته مهم در مسابقه امروز این است که ما بازنده نشدیم. حریف ما تیم ملی ایران بود و کار راحتی نداشتیم، اما با انرژی بالا در زمین حاضر شدیم و به تساوی رسیدیم.

او درباره اتفاقات و حواشی تحریف آمیز این دیدار ابراز کرد: بالاخره حریف ما ایران بود و این اولین بار نیست که تیم‌شان چنین کارهایی انجام می‌دهد و این مدل حرکات آنها سابقه دارد! با این وجود مهم واکنش ما نسبت به آن اتفاقات بود که برخورد درستی داشته باشیم.

منبع: خبـر ورزشی