در حالی که با دو گل در نیمه اول از ازبکستان جلو افتاده بودیم و همه چیز برای کسب یک پیروزی شیرین خارج از خانه فراهم شده بود، نمایش ضعیف تیم ملی در نیمه دوم موجب شد این برد را با مساوی عوض کنیم. تساوی مقابل ازبکستان حاصل دستپخت کادر فنی و بازیکنان خودمان بود […]

- جشن تولد قلعه‌نویی در ازبکستان خراب شد

در حالی که با دو گل در نیمه اول از ازبکستان جلو افتاده بودیم و همه چیز برای کسب یک پیروزی شیرین خارج از خانه فراهم شده بود، نمایش ضعیف تیم ملی در نیمه دوم موجب شد این برد را با مساوی عوض کنیم. تساوی مقابل ازبکستان حاصل دستپخت کادر فنی و بازیکنان خودمان بود و اگر اشتباهات فردی نداشتیم، میزبان توانایی بردن ایران حتی در داخل خانه خودش را هم نداشت.

این نتیجه در حالی به دست آمد که اول آذر ماه سالروز تولد امیر قلعه نویی است. سرمربی اسبق استقلال که هم اکنون روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند، زاده اول آذر ۱۳۴۲ است و اگر می‌توانستیم ازبکستان را شکست بدهیم، جشن تولد خوبی برای او رقم می‌خورد اما نمایش متزلزل در نیمه دوم موجب شد جشن تولد قلعه نویی خراب شود. البته باید انصاف بدهیم که اگر مشکل سنگ کلیه و عمل جراحی برای امیر قلعه نوعی به وجود نمی‌آمد، احتمالاً تیم ملی بهتر هدایت می‌شد و احتمال پیروزی مقابل ازبکستان افزایش می‌یافت.

منبع: خبـر ورزشی