پرتغال پس از شکست ۲-۰ ایسلند در آخرین بازی خود در روز یکشنبه، رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ خود را با یک رکورد عالی به پایان رساند. گل‌های برونو فرناندش و ریکاردو هورتا هر سه امتیاز را برای تیم روبرتو مارتینس به ارمغان آورد و رونالدو یک شب ناامیدکننده را در یک‌سوم پایانی زمین پشت سر […]

- تمجید ویژه از CR7؛ رونالدو مانند یک جوان ۱۸ ساله تشنه گلزنی است!

پرتغال پس از شکست ۲-۰ ایسلند در آخرین بازی خود در روز یکشنبه، رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ خود را با یک رکورد عالی به پایان رساند. گل‌های برونو فرناندش و ریکاردو هورتا هر سه امتیاز را برای تیم روبرتو مارتینس به ارمغان آورد و رونالدو یک شب ناامیدکننده را در یک‌سوم پایانی زمین پشت سر گذاشت.

رونالدو مقابل ایسلند آنقدرها تاثیرگذار نبود و یک فرصت طلایی را از دست داد تا اینکه هورتا در ریباند گلزنی کرد. با این حال، این مهاجم ۳۸ ساله توانست در ۹ بازی خود در مرحله مقدماتی ۱۰ گل به ثمر برساند و مارتینس مطمئن است که او دوران اوج خود را از دست نداده است. سرمربی پرتغال بعد از بازی در مورد عملکرد رونالدو به خبرنگاران گفت: «کریستیانو رونالدو به اندازه یک بازیکن ۱۸ ساله تشنه است. او یک الگو است و همیشه سعی می‌کند در موقعیت مناسب قرار بگیرد و به دنبال گلزنی است.»

حرکت روی پاتریسیو دروازه‌بان رم پس از سوت پایان بازی احترامی که تیم پرتغال برای رونالدو قائل است را برجسته‌تر کرد. ستاره النصر پیراهن خود را به بازیکن حریف داد و پاتریسیو نیز کت خود را به رونالدو داد تا گرم بماند.

رونالدو اکنون به تیم النصر که در حال حاضر در رده دوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان قرار دارد بازخواهد گشت و روز جمعه مقابل الاخدود قرار می‌گیرد و امیدوار است که به تعداد ۱۳ گل خود در رقابت‌های فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ اضافه کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی