پیروزی شاگردان مانچینی در امان/ برد امارات و کویت مقابل حریفان
پیروزی شاگردان مانچینی در امان/ برد امارات و کویت مقابل حریفان

در دور دوم از مرحله گروهی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷، سه دیدار باقی مانده امشب برگزار شد و عربستان، امارات و کویت موفق به شکست حریفانشان شدند. تیم ملی عربستان در استادیوم بین المللی امان موفق شد با دو گل از سد میزبان خود اردن عبور کند. شاگردان روبرتو […]

- پیروزی شاگردان مانچینی در امان/ برد امارات و کویت مقابل حریفان

در دور دوم از مرحله گروهی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷، سه دیدار باقی مانده امشب برگزار شد و عربستان، امارات و کویت موفق به شکست حریفانشان شدند.

تیم ملی عربستان در استادیوم بین المللی امان موفق شد با دو گل از سد میزبان خود اردن عبور کند. شاگردان روبرتو مانچینی در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها موفق شدند با چهار گل از سد پاکستان عبور کنند و با روحیه مضاعفی پای به این دیدار گذاشتند. در سمت مقابل نیز اردن پس از تساوی یک یک برابر تاجیکستان، به دنبال پیروزی در این مسابقه خانگی بود.

سعودی‌ها خیلی زود موفق شدند قفل دروازه میزبان را باز کنند. یک ضربه کاشته برای تیم مانچینی به دست آمد که ارسال عباس الحسن از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر صالح الشهری به گل نخست بازی تبدیل شد.

در ادامه عربستان موفق شد به گل دوم نیز دست یابد. حرکت علی هزازی از سمت راست و پاس او در محوطه جریمه به صالح الشهری رسید که ضربه این بازیکن به گوشه دروازه، برتری سعودی‌ها را دو برابر کرد.

در نهایت نیز عربستان موفق شد با بریس صالح الشهری از سد اردن عبور کرده و با کسب دومین پیروزی متوالی در این گروه، با کسب ۶ امتیاز به صدرنشین خود ادامه دهد. تاجیکستان هم با چهار امتیاز در رتبه دوم این گروه است.

در گروه H هم تیم ملی امارات موفق شد در شهر الرفاع بحرین با دو گل میزبانش را از پیش رو بردارد تا با شش امتیاز در صدر گروه بایستد. در گروه اول هم کویت با چهار گل در عربستان میزبانش افغانستان را شکست داد.

باشگاه خبرنگاران