پرونده عامل جنایت در خانه وحشت با تایید حکم اعدامش به اتهام تجاوز  برای اجرا به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد.  راز فعالیت مجرمانه سعید، پانزدهم آذر ۱۴۰۰ همزمان با نجات دو دختر جوان محبوس شده در خانه وی و کشف جسد دختر دیگری که در کمد خانه او قرار داشت، فاش […]

پرونده عامل جنایت در خانه وحشت با تایید حکم اعدامش به اتهام تجاوز  برای اجرا به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد. 

پرونده تجاوز متهم خانه وحشت در اجرای احکام‌

راز فعالیت مجرمانه سعید، پانزدهم آذر ۱۴۰۰ همزمان با نجات دو دختر جوان محبوس شده در خانه وی و کشف جسد دختر دیگری که در کمد خانه او قرار داشت، فاش شد. این متهم با جعل عنوان پلیس، دختران و زنان فراری و معتاد را که در حوالی ترمینال یا راه‌آهن تهران بی‌خانه بودند، فریب داده و به خانه‌اش منتقل می‌کرد و بعد از حبس، مورد آزارو اذیت قرارداده و باعث مرگ یکی از آنها شده بود.

پرونده سعید در دو بخش مورد رسیدگی قرارگرفت که در ارتباط با قتل دختر جوان او در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد و هنوز رأی صادر نشده است. اما بخش دیگر پرونده که مربوط به اتهام تجاوز و آزار و اذیت دختران بود در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی و برای سعید حکم اعدام صادر شد.

قاضی امین کرمانی نژاد، سرپرست اجرای احکام دادسرای جنایی تهران در این باره گفت: با تایید رأی حکم اعدام این متهم از سوی قضات شعبه ۴٨ دیوان عالی کشور، پرونده دیروز به شعبه اول اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد.

جام جم

+