قیمت فونیکس و خودرو‌های چینی به شدت فرو ریخت +جدول
قیمت فونیکس و خودرو‌های چینی به شدت فرو ریخت +جدول

تیتر کوتاه نوشت: در گذشته که محصولات برندهایی مثل بنز، پورشه، بی‌ام‌دبلیو، هیوندای، نیسان، هوندا و… در بازار حضور داشتند، اصلاً صحبتی از ماشین‌های چینی نبود؛ البته این موضوع که آن زمان خودروسازی در چین به این میزان پیشرفت نکرده بود هم دلیل مهمی است. تا چند سال پیش تنها اسم خودرو هایی مثل جک، […]

- قیمت فونیکس و خودرو‌های چینی به شدت فرو ریخت +جدول

تیتر کوتاه نوشت: در گذشته که محصولات برندهایی مثل بنز، پورشه، بی‌ام‌دبلیو، هیوندای، نیسان، هوندا و… در بازار حضور داشتند، اصلاً صحبتی از ماشین‌های چینی نبود؛ البته این موضوع که آن زمان خودروسازی در چین به این میزان پیشرفت نکرده بود هم دلیل مهمی است. تا چند سال پیش تنها اسم خودرو هایی مثل جک، تیگو و چری را به عنوان ماشین چینی می‌شناختیم؛ اما از سال ۱۴۰۰ به بعد، برندهای جدیدی پا به عرصه رقابت در بازار خودرو ایران گذاشته‌اند. از دیگنیتی پرایم و فونیکس پریمیوم نیز میتوان به عنوان اعضای جدید این خانواده بزرگ چینی یاد کرد.

بررسی بازار خودروهای چینی نشان می‌دهد که قیمت محصولات مدیران خودرو طی روز گذشته نزولی شده است. بر این اساس قیمت فونیکس FX پریمیوم حوالی ۴۰ میلیون ریخته است. همچنین قیمت فونیکس تیگو ۸ پرومکس اکسلنت نیز حوالی ۱۸۵ میلیون تومان ارزان شده است. قیمت آریزو ۶ پرو صفر نیز با ریزش ۲۰ میلیونی به روز شده است. همچنین قیمت فونیکس FX اکسلنت سال ۱۴۰۱ نیز ۳۰ میلیون ارزان شده است. قیمت فونیکس تیگو ۷ پرو اکسلنت نیز با کاهش ۲۵ میلیونی نسبت به روز گذشته به روز شد است. قیمت فونیکس مدیران خودرو مدل تیگو ۸ پرو پرمیوم نیز طی روز گذشته ۳۵ میلیون تومان ارزان شده است.

Screenshot 2023-11-20 235726

 

Screenshot 2023-11-20 235812

قیمت کارخانه فونیکس FX پریمیوم به یک میلیون و ۷۳۰ میلیون رسیده است. همچنین قیمت نمایندگی تیگو ۸ پرو پرمیوم نیز یک میلیاردو۷۹۸ میلیون اعلام شده است. بر اساس قیمت نمایندگی محصولات مدیران خودرو ، برای خرید فونیکس تیگو ۸ پرومکس اکسلنت باید ۲ میلیاردو۳۸۹ میلیون هزینه کنید.

منبع: اطلاعات انلاین