تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین در حالی در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه ماراکانا به مصاف هم رفتند که یورش پلیس به سوی هواداران آرژانتین پیش از شروع این دیدار جنجال‌ساز شد. لیونل مسی و هم‌تیمی‌هایش وقتی که متوجه این مسئله شدند به سوی سکوها رفتند و اجازه ندادند بیش از پیش هواداران آرژانتینی کتک […]

- اعتراض شدید مسی پس از برد تاریخی؛ یک مرتبه دیگر سرکوب آرژانتینی‌ها مشخص شد/ این دیوانگی باید متوقف می‌شد

تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین در حالی در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه ماراکانا به مصاف هم رفتند که یورش پلیس به سوی هواداران آرژانتین پیش از شروع این دیدار جنجال‌ساز شد.

لیونل مسی و هم‌تیمی‌هایش وقتی که متوجه این مسئله شدند به سوی سکوها رفتند و اجازه ندادند بیش از پیش هواداران آرژانتینی کتک بخورند. بازی هم به همین دلیل با نیم ساعت تأخیر شد و در نهایت با تک‌گل نیکولاس اوتامندی، آلبی‌سلسته بردی دیگر کسب کرد.

لیونل مسی در پایان این بازی گفت: «امشب ما تاریخ را ساختیم، اما مهم است که بگوییم یک بار دیگر سرکوب برزیلی‌ها علیه آرژانتینی‌ها مشخص شد. این مسائل را نمی‌توان پذیرفت. این دیوانگی بود که باید فوراً متوقف می‌شد.»

تیم ملی آرژانتین با کسب این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و به صدرنشینی‌اش ادامه داد، در حالی که برزیل با ۷ امتیاز به رده ششم سقوط کرد.

بیشتر ببینید و بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی