هزینه‌های دلاری برای مربی خارجی که نه مدال گرفت نه سهمیه
هزینه‌های دلاری برای مربی خارجی که نه مدال گرفت نه سهمیه

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، “تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان تا خرداد” خبری بود که روز گذشته غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون روز گذشته در نشست خبری اعلام کرد. خبر به قدری شوکه‌کننده بود که خیلی از اهالی این رشته آن را باور نداشتند.  هونگ سونگ هو سرمربی اهل کره‌جنوبی دو سال پیش […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، “تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان تا خرداد” خبری بود که روز گذشته غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون روز گذشته در نشست خبری اعلام کرد. خبر به قدری شوکه‌کننده بود که خیلی از اهالی این رشته آن را باور نداشتند. 

هونگ سونگ هو سرمربی اهل کره‌جنوبی دو سال پیش وارد تهران شد و به گفته برخی قرار بود به تیم ملی کامپوند کمک کند اما در ادامه هم هدایت ملی‌پوشان ریکرو را برعهده گرفت و هم کامپوند اما تیم‌های ملی کشورمان با این مربی نه در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند صاحب مدال شدند و نه به سهمیه المپیک پاریس دست یافتند. 

- هزینه‌های دلاری برای مربی خارجی که نه مدال گرفت نه سهمیه

فدراسیون تیراندازی با کمان در حالی از این مربی خارجی استفاده کرده که ما در کامپوند مربیان و قهرمانانی داشتیم که شاید بیشتر از این مربی می‌توانستند به کشورمان کمک کنند. مجید احمدی که سال‌ها پیش هدایت تیم ملی کامپوند را بر عهده داشت توانست با تیم ملی کشورمان به فینال مسابقات جام جهانی صعود کند بر همین اساس بود که فدراسیون جهانی از این مربی ایرانی تمجید کرد اما حالا مدت‌هاست که از او خبری نیست. 

در ریکرو هم مجید میررحیمی و بهزاد پاکزاد با تیم‌های ملی کار کرده‌اند. حالا سوال این است آیا مربی کره‌ای بهتر از مربیان ایرانی نتیجه گرفته؟ برای کسب سهمیه تنها یک رویداد در ترکیه باقی مانده، آیا این مربی کره‌ای می‌تواند ایران را پاریس وصل کند؟ این مربی که نتوانست در مسابقات قاره‌ای با حقوق چند هزار دلاری به سهمیه برسد و حتی یک مدال آسیایی در مسابقات تایلند کسب کند، شانسی برای سهمیه آن هم در رویداد جهانی دارد؟ حالا باید منتظر بود و دید عملکرد این مربی در آینده چطور خواهد بود.

پایان پیام/





منبع: فارس