مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، اظهار کرد: پویش اهدای خون با عنوان «بسیج مردم برای اهدای خون» به مناسبت هفته بسیج در استان کرمانشاه در حال برگزاری است. وی افزود: این پویش که از ٢٩ آبان ماه آغاز شده تا پنجم آذرماه ادامه دارد و عموم مردم کرمانشاه می‌توانند برای شرکت در […]

- استقبال کرمانشاهیان از اجرای پویش «بسیج مردم برای اهدای خون»

مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، اظهار کرد: پویش اهدای خون با عنوان «بسیج مردم برای اهدای خون» به مناسبت هفته بسیج در استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

وی افزود: این پویش که از ٢٩ آبان ماه آغاز شده تا پنجم آذرماه ادامه دارد و عموم مردم کرمانشاه می‌توانند برای شرکت در این پویش به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه تصریح کرد: تا کنون جمعی از بسیجیان از جمله بسیج اصناف، حوزه و بانوان در این پویش شرکت کرده و خون اهدا کردند.

وی ضمن دعوت از تمام هم استانی ها برای شرکت در این پویش سراسری، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت حفظ ذخایر خونی شهروندان با مشارکت در امر اهدا خون به سلامت بیماران و نیازمندان به خون کمک می‌کنند.

این مقام مسئول وضعیت کنونی ذخایر خونی را مناسب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به عمر کوتاه نگهداری پلاکت و نیاز دائمی به اهدای خون، شهروندان با حضور دائمی خود ما را در تأمین این فرآورده حیاتی یاری کنند.

۴۶

منبع: خبـرآنلاین