تیم ملی فوتبال نوجوانان ازبکستان در دور یک هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی امروز (چهارشنبه) به مصاف انگلیس رفت و با نتیجه ۲ بر یک به برد قابل توجهی دست یافت. تیم ملی ازبکستان در دقیقه ۴ این بازی با گل امیربک سعیدوف از انگلیس پیش افتاد و بازی در نیمه اول […]

تیم ملی فوتبال نوجوانان ازبکستان, جام جهانی فوتبال زیر 17 سال - شگفتی سازی ازبکستان در جام جهانی/ انگلیس به دست یک تیم آسیایی حذف شد

تیم ملی فوتبال نوجوانان ازبکستان در دور یک هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی امروز (چهارشنبه) به مصاف انگلیس رفت و با نتیجه ۲ بر یک به برد قابل توجهی دست یافت.

تیم ملی ازبکستان در دقیقه ۴ این بازی با گل امیربک سعیدوف از انگلیس پیش افتاد و بازی در نیمه اول با گل دقیقه ۳۵ جوئل اندالا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم این دیدار عزیزبک میرزائف دقیقه ۶۷ ازبکستان را پیش انداخت که تا پایان بازی این برتری ادامه یافت و یک نتیجه قابل توجه دیگر مرحله حذفی رخ داد.

ازبکستان در دور یک چهارم نهایی مقابل برنده دیدار فرانسه و سنگال بازی می‌کند. این دیدار از ساعت ۱۵:۳۰ امروز به وقت ایران آغاز می‌شود.

منبع: خبـر ورزشی