سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی صبح امروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان‌های جدیدالاحداث ساختمای‌های پلیس راه و راهور سراسر کشور اظهار کرد:   بخش زیادی از تصادفات مربوط به تخلفات ۶ تا ۷ درصد از رانندگان می‌شود و باید این افراد هزینه تخلفات را پرداخت کنند و به همین دلیل است که […]

سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی صبح امروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان‌های جدیدالاحداث ساختمای‌های پلیس راه و راهور سراسر کشور اظهار کرد:

 

بخش زیادی از تصادفات مربوط به تخلفات ۶ تا ۷ درصد از رانندگان می‌شود و باید این افراد هزینه تخلفات را پرداخت کنند و به همین دلیل است که از دولت تقاضا داریم تا اقدامات لازم در راستای بالا بردن هزینه تخلفات را انجام دهد.

 

وی افزود: افزایش جریمه‌های رانندگی حتماً تأثیر مستقیمی بر کاهش تصادفات فوتی و جانباختگان تصادفات دارد.

 

رادان با اشاره به لزوم هوشمندسازی در پلیس گفت: ما نمی‌توانیم همچنان اسیر کروکی‌های قدیمی باشیم و حتما باید از کروکی‌های الکترونیک استفاده کنیم؛ باید توان خودمان را به‌روز کنیم.

 

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: یک زمانی مردم برای تعویض پلاک باید حتما حضوری مراجعه می‌کردند که البته در زمان خودش اقدام خوبی بود اما حالا باید این روال تصحیح شود.

 

وی گفت: باید به جای اینکه مردم به پلیس برای تعویض پلاک مراجعه می‌کنند، پلیس به محل مردم مراجعه کند و تعویض پلاک را انجام دهد. رادان گفت: باید پلیس راهور که ویترین انتظامی است هرچه سریع‌تر به سمت هوشمندسازی برود

تسنیم

+