عزیزی: بازی خوبی مقابل ازبکستان نداشتیم
عزیزی: بازی خوبی مقابل ازبکستان نداشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، خداداد عزیزی پس از بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان به ایران درمورد تساوی ۲ بر ۲ بازی با ازبکستان، اظهار داشت: بازی خوبی نبود. تیم‌ ما در یک نیمه شرایط خیلی خوبی داشت، اما در نیمه دوم به کل به هم ریختیم. نوسان زیادی در نیمه اول و دوم داشتیم. […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، خداداد عزیزی پس از بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان به ایران درمورد تساوی ۲ بر ۲ بازی با ازبکستان، اظهار داشت: بازی خوبی نبود. تیم‌ ما در یک نیمه شرایط خیلی خوبی داشت، اما در نیمه دوم به کل به هم ریختیم. نوسان زیادی در نیمه اول و دوم داشتیم.

وی افزود: یکی از دلایل این اتفاق، بیرون رفتن سامان قدوس بود. او در وسط زمین خیلی در چرخش بازی  برای ما تاثیرگذار است.  وقتی ازبکستان جلو آمد و از بالا پرس کرد، کارمان سخت شد و با نبودن سامان قدوس قدرت بازی‌سازی خود را از دست دادیم. انتقال توپ از دفاع به حمله سخت شد. 

مشاور فنی تیم ملی تاکید کرد: تحت فشار شدید تماشاگران ازبکستان قرار گرفتیم و کارمان سخت شد زیرا بچه‌ها ۲ نیمه متفاوت داشتند‌. ازبکستان جزء تیم‌های درجه ۲ آسیا حساب می‌شود، اما کارمان برابر این تیم سخت شد.

وی درمورد اینکه آیا بهتر نیست جایگزین مطمئنی برای سامان قدوس پیدا شود، گفت: فکر نمی‌کنم همیشه قدوس نباشد و آسیب ببیند. ان‌شاءالله در بازی‌های آینده باشد اما اگر قرار به آسیب دیدنش باشد، باید جایگزینی برای او پیدا کنیم زیرا برای انتقال توپ از دفاع به حمله به بازیکنی مثل قدوس نیاز داریم.

مشاور فنی تیم ملی درخصوص دست به دست شدن بازوبند در بازی با از‌بکستان، گفت: ولش کنید!

پایان پیام/





منبع: فارس