به گزارش خبرنگار مهر، فاضل کارخانه صبح چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر پاکدشت که با حضور آخوندی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، رؤسای شورای اسلامی و شهرداران شهر فرون آبادو شریف‌آباد و اعضای شورا به منظور پیگیری اجرای مصوبات جلسه قبل و ارائه گزارش اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار […]

به گزارش خبرنگار مهر، فاضل کارخانه صبح چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر پاکدشت که با حضور آخوندی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، رؤسای شورای اسلامی و شهرداران شهر فرون آبادو شریف‌آباد و اعضای شورا به منظور پیگیری اجرای مصوبات جلسه قبل و ارائه گزارش اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد گفت: یکی از مهمترین راهکارها در کاهش میزان ابتلای افراد به مواد مخدر، اقدامات پیشگیرانه فرهنگی است که در این زمینه می‌توان به ارائه آموزش‌های لازم به دانش آموزان مدارس اشاره کرد.

فرماندار پاکدشت افزود: یکی از مهمترین راهکارها در کاهش میزان ابتلای افراد به مواد مخدر، اقدامات پیشگیرانه فرهنگی است که در این زمینه می‌توان به ارائه آموزش‌های لازم به دانش آموزان مدارس اشاره کرد.

کارخانه گفت: نقش آموزش و پرورش در فرهنگ سازی مقابله با اعتیاد بسیار مهم و خطیر است که باید این اقدامات با تلاش بیشتری صورت گرفته و ادامه یابد.

فرماندار پاکدشت اظهار کرد: برای فرهنگ سازی مبارزه با مواد مخدر، لازم است تا از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد نیز به درستی استفاده کرد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم شورا، حمایت از افراد معتاد رها یافته از این بلای خانمان‌سوز با ایجاد اشتغال و اختصاص تسهیلات اشتغالزایی است که این امر نقش به سزایی در جلوگیری از بازگشت مجدد این افراد به دام اعتیاد دارد.

منبع: مـهر