به گزارش روابط‌عمومی شرکت ارتباطات مبین‌نت، در تاریخ ۳۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ طی مراسمی در شرکت مبین‌نت؛ با حضور علی‌اصغر انصاری، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری و مجری سند تحول دولت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، علیرضا صیدی مدیرعامل مبین‌نت و حسین مهویدی مدیرعامل مگفا، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین این دو […]

به گزارش روابط‌عمومی شرکت ارتباطات مبین‌نت، در تاریخ ۳۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ طی مراسمی در شرکت مبین‌نت؛ با حضور علی‌اصغر انصاری، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری و مجری سند تحول دولت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، علیرضا صیدی مدیرعامل مبین‌نت و حسین مهویدی مدیرعامل مگفا، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین این دو شرکت امضا شد و در ادامه از واحدهای مرکزداده، عملیات، پشتیبانی، تحقیق و توسعه و بخش تولید شرکت مبین‌نت بازدید به عمل آمد.

تفاهم‌نامه همکاری مشترک مبین‌نت و مگفا امضا شد

صیدی، مدیرعامل مبین‌نت در ابتدای این مراسم گفت: «با توجه به سابقه مبین‌نت در زمینه هوشمندسازی کسب‌کارها، ما تحول دیجیتال صنایع و زیرساخت آن‌ها را هدف‌گذاری کرده و به یکی از بزرگترین شرکت‌های ارائه‌دهنده راهکارهای سازمانی در سطح کشور تبدیل شده‌ایم. در حال حاضر بیش از ۴۰ هزار نود سازمانی داریم که عمده این ‌کسب‌وکارها بانک‌ها هستند و با توجه به حساسیت بالای این حوزه، راضی نگه داشتن آن‌ها نیز ساده نیست. ما در این امر موفق بودیم و این تجربه را به صنایع دیگر نیز منتقل می‌کنیم.»

در ادامه انصاری، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات ابراز داشت: «اکثر صنایع کشور فرسوده بوده و باید زیرساخت‌های هوشمندسازی در صنایع مورد توجه قرار گیرد. مدیران این مجموعه‌ها با نگاه‌ سنتی مدیریت کرده و باید این نگاه در بدنه صنایع تغییر کند. هوشمندسازی در صنایع منجر به صرفه‌جویی در هزینه‌ها، سودآوری و رقابت‌پذیری شده و با هماهنگی نهادهای مختلف از جمله وزارت ارتباطات و وزارت صمت این امر امکان‌پذیر است.»

تفاهم‌نامه همکاری مشترک مبین‌نت و مگفا امضا شد

انصاری درباره اهداف دولت در سند هفتم توسعه درباره تحول دیجیتال و هوشمندسازی گفت: «به هوشمندسازی و تحول دیجیتال در برنامه هفتم توجه شده و احکام خوبی در این برنامه ایجاد شده است که امیدواریم در هوشمندسازی اتفاق خوبی در کشور رقم بخورد. درواقع در برنامه هفتم به بحث هوشمندسازی در صنایع پرداخته شده و این سند ملی می‌تواند راهگشا باشد.»

علی‌اصغر انصاری، مجری سند تحول دولت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، درباره امضای تفاهم‌نامه مبین‌نت و مگفا ابراز امیدواری کرد و در ادامه گفت: «این تفاهم‌نامه یک راهبرد تاثیرگذار در اجرای طرح هوشمندسازی است و با این دست کارها, شاهد رشد اقتصادی در سطح کلان کشور خواهیم بود. دو مجموعه ی مبین‌نت و مگفا, اقدامات خوب و موثری را برای ورود صنایع به بخش هوشمندسازی انجام داده‌اند که امیدواریم تاثیرهای آن را در آینده صنایع شاهد باشیم.»

در پایان این مراسم علیرضا صیدی، مدیرعامل مبین‌نت گفت: «شرکت ارتباطات مبین‌نت در مسیر تحول دیجیتال این توانایی را دارد که پاسخگوی نیاز جامع صنایع باشد و در راستای این رویکرد مهم, خود با انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با بازیگران اصلی صنعت برای تجمیع و تکمیل توانمندی‌ها و ایجاد اکوسیستمی با هدف هم‌افزایی و خلق ارزش با محوریت فناوری‌های تحول‌آفرین حرکت خواهد کرد.»

منبع: خبـرآنلاین