پس از شروع مسابقات لیگ برتر در فصل جاری امیر ارسلان مطهری در غیاب مهدی قایدی و محمد محبی به فوروارد ثابت استقلال در ترکیب این تیم تبدیل شد اما با گذشته سه دیدار مقابل صنعت نفت، ملوان و سپاهان این بازیکن در دیدار چهارم مقابل استقلال خوزستان نیمکت نشین شد. درخشش و گلزنی آرمان […]

- استارت فوق العاده ستاره استقلال برای دربی/ بلانکو و تاثیر مستقیم روی بازیکن محبوب هواداران

پس از شروع مسابقات لیگ برتر در فصل جاری امیر ارسلان مطهری در غیاب مهدی قایدی و محمد محبی به فوروارد ثابت استقلال در ترکیب این تیم تبدیل شد اما با گذشته سه دیدار مقابل صنعت نفت، ملوان و سپاهان این بازیکن در دیدار چهارم مقابل استقلال خوزستان نیمکت نشین شد.

درخشش و گلزنی آرمان رمضانی شرایط را برای امیر ارسلان مطهری در جمع شاگردان جواد نکونام سخت‌تر کرد اما این بازیکن در هفته‌های اخیر پس از حضور گوستاو بلانکو در تمرینات و ترکیب تیم استقلال با انرژی و انگیزه فوق العاده‌ای در جمع هم‌تیمی‌هایش حاضر می‌شود.

امیرارسلان مطهری که به گلزن دربی بین هوادارانش معروف است و سابقه چندین بار گلزنی مقابل تیم رقیب سنتی استقلال را دارد با توجه به نزدیک شدن به دربی همچنین حضور یک مهاجم آرژانتینی در جمع هم تیمی‌هایش حالا این روزها با انگیزه فوق العاده‌ای در تمرینات حضور پیدا کرده است

بدون شک با توجه به سابقه گلزنی مطهری مقابل پرسپولیس، جواد نکونام نیز برنامه‌های ویژه‌ای برای این فوروارد خود خواهد داشت اما قطعاً با درپیش بودن دو دیدار مقابل ذوب آهن و فولاد خوزستان تا پیش از دربی امیر ارسلان مطهری می‌تواند با درخشش احتمالی در صورت حضور در ترکیب آبی‌ها جایگاهش برای حضور در دربی پیش رو را تثبیت کند.

یادآور می‌شود؛ طبق اعلام رسمی سازمان لیگ دربی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در دوره رفت روز بیست و سوم آذر ماه برگزار خواهد شد.

منبع: خبـر ورزشی