تیم ملی آرژانتین روز گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ روبه‌روی تیم ملی برزیل قرار گرفت و توانست این تیم را با یک گل از سر راه بردارد.  این بازی با تنش و درگیر بسیار زیادی همراه بود که حتی پیش از این که داور سوت شروع این دیدار را به صدا درآورد هم به خوبی […]

 تیم ملی آرژانتین روز گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ روبه‌روی تیم ملی برزیل قرار گرفت و توانست این تیم را با یک گل از سر راه بردارد. 

این بازی با تنش و درگیر بسیار زیادی همراه بود که حتی پیش از این که داور سوت شروع این دیدار را به صدا درآورد هم به خوبی در زمین و روی سکوها مشهود بود و در نهایت موجب تاخیر ۳۰ دقیقه‌ای در شروع آن شد. 

حمله پلیس برزیل به هواداران آرژانتینی که برای تماشای این مسابقه راهی ورزشگاه شده بودند باعث عصبانیت شدید بازیکنان این تیم شد و مسی به داور اعلام کرد که با تیمش به رختکن باز خواهد گشت و با این شرایط حاضر نیست در زمین حضور داشته باشد.

پشت پرده درگیری مسی با ستاره رئال‌مادرید؛ دهنت رو ببند بچه!

در نهایت این تهدید کارساز شد و شرایط روی سکوها به حالت عادی برگشت تا بازی شروع شود اما درگیری رودریگو با مسی و دی پل هم از تبعات همین اتفاق بود که حالا ESPN Argentina مکالمات کامل بین آن‌ها را منتش کرده است که در زیر می‌خوانیم:

رودریگو: شما مثل ترسوها رفتار کردید. نمی‌خواستید بازی کنید؟

مسی: ما قهرمان جهان هستیم، چرا باید ترسو باشیم؟ مراقبت حرف دهنت باش، دهنت رو ببند بچه!

رودریگو: حالا باید به فکر بازی باشیم، در آنجا ما را خواهید دید. 

مسی: بزن بریم. یالا، یالا.

بیشتر بخوانید: اسطوره میلان فاش کرد؛ سعی کردم مسی را به تیم‌مان بیاورم/ وقتی شنیدم ممکن است اینتری شود ترسیدم!

منبع: خبـر ورزشی