به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت: آبان ماه سال جاری فردی به کلانتری دولت آباد مراجعه و اظهار داشت؛ بنده در دولت آباد در حال عبور بودم که ناگهان ۲ مرد جوان با در دست داشتن سلاح سرد از نوع قمه به سمت من حمله […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت: آبان ماه سال جاری فردی به کلانتری دولت آباد مراجعه و اظهار داشت؛ بنده در دولت آباد در حال عبور بودم که ناگهان ۲ مرد جوان با در دست داشتن سلاح سرد از نوع قمه به سمت من حمله ور شدند و تلفن همراه، پول نقد بنده را به سرقت بردند که تقاضای رسیدگی به موضوع را دارم.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده سریعاً در دستور کار ماموران کلانتری آن محل قرار گرفت و گشت زنی های هدفمند آغاز شد که سرانجام روز گذشته عوامل گشت نامحسوس کلانتری در حال پوشش دهی نقاط مورد نظر بودند که ۲ مرد جوان را در یک پارک در محدوده دولت آباد مشاهده کردند.

سرهنگ طرهانی گفت: در این حین ماموران در یک عملیات پلیسی نسبت به دستگیری آنان اقدام که با اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری، پلیس سارقان را زمین گیر و دستگیر کردند و از آنان ۲ قبضه سلاح سرد (قمه-چاقو) و یک دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه کشف گردید و سپس به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهمان ۲۵ الی ۳۲ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۵ فقره سرقت مشابه معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه و اموال مسروقه را به افراد نا معلومی فروخته اند.

طرهانی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد و همچنین امنیت مردم خط قرمز پلیس است.

منبع خبر: رکنـا