نوری: هواداران از دیدن بازی ملوان لذت می‌برند، چون هر لحظه بوی گل می‌دهد
نوری: هواداران از دیدن بازی ملوان لذت می‌برند، چون هر لحظه بوی گل می‌دهد

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مهدی تارتار سرمربی ملوان به دلیل محرومیت فردا غایب است و به همین دلیل محمد نوری، مربی این تیم در نشست خبری پیش از مسابقه با هوادار تهران حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بازی فردا بسیار مهم است، هوادار را به خوبی آنالیز کردیم. آنها ترکیبی از بازیکنان جوان […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مهدی تارتار سرمربی ملوان به دلیل محرومیت فردا غایب است و به همین دلیل محمد نوری، مربی این تیم در نشست خبری پیش از مسابقه با هوادار تهران حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بازی فردا بسیار مهم است، هوادار را به خوبی آنالیز کردیم. آنها ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه دارند و با تمام احترامی که به حریف داریم برای برد به میدان می‌رویم تا جایگاه خودمان را در جدول حفط کنیم.

نوری در مورد بدون تماشاگر بودن بازی فردا گفت: ملوان هواداران پرشوری دارد که این تیم را از دل و جان  دوست دارند حتی سکوهای ورزشگاه انزلی هم کفاف تماشاگران ما را نمی دهد و نیاز داریم که ورزشگاهی بزرگ تر داشته باشیم. امروز هم می توانستیم ۳ یا ۴ هزار تماشاگر یا حداقل هزار تماشاگر در ورزشگاه داشته باشیم.

وی درمورد عملکرد تیم بانوان ملوان گفت: تیم بانوان ملوان هم عالی کار کرده است و هفته گذشته تیم سیرجان که مدعی قهرمانی بود را در خانه شکست داده است.

مربی ملوان در مورد بالا رفتن انتظارات از این تیم گفت: بازیکنان و کادرفنی و مدیریت باشگاه با غیرت و همت تلاش می کنند و از نظر بودجه‌ای ملوان یکی از ۶ تیم آخر جدول است و بین دهم تا شانزدهم قرار داریم. هواداران هم تیم را حمایت می کنند اگر بتوانیم و نیاز باشد تیم را در نیم فصل تقویت می کنیم تا جایگاهی را که در جدول لیگ به سختی به دست آوردیم را حفظ کنیم.

وی در مورد وضعیت رضا جعفری گفت: او بازیکن باکیفیتی است البته کادرفنی با همه بازیکنان کار می کنند و همه آنها رو به جلو حرکت می کنند. جعفری هم ۵ گل زده است و بازیکن توانمندی است و می توا ند در تیم ملی هم حضور داشته باشد در آینده از او و سایر بازیکنان ملوان خواهید شنید.

وی در مورد اینکه برخی می‌گویند ملوان باید سهمیه آسیایی کسب کند این مساله روی تیم شما فشار نمی آورد، گفت: قول می دهم که تیم با تمام توان بازی کند و انتظارات هم باید معقول باشد ما از نظر بودجه یکی از ۶ تیم آخر جدول هستیم یک دقیقه هم عقب نمی‌نشینیم و با تمام توان کار می‌کنیم و سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم. قطعا حرف شما درست است.

نوری در مورد شورو اشتیاق هواداران ملوان گفت: شور و اشتیاق هواداران ملوان عالی است و ما از این شرایط در انزلی لذت می‌بریم. تشویق هواداران ملوان تاثیر مثبتی بر تیم و بازیکنان دارد و آنها بعد از سال‌ها تیم مورد پسند خود را می‌ببینند که سراسر هجومی بازی می کنند و هر لحظه تیم بوی گل می‌دهد. امیدوارم این حمایت هواداران تا آخر لیگ ادامه داشته باشد زیرا به بازیکنان و کادرفنی قوت قلب می دهد. زمانی که ما برای بازی به  انزلی می رفتیم جو خوب آنجا را می دیدیم که هواداران از ته قلب تیم شان را دوست دارند. تمامی تیم ها برای گرفتن یک امتیاز به انزلی می آیند.

مربی ملوان در مورد محرومیت تارتارگفت: وی بازی را از روی سکوها فردا دنبال می کنند اما دستورات تاکتیکی را به ما می‌دهد.

پایان پیام/





منبع: فارس