بازی برزیل و آرژانتین در مرحله مقدماتی جام جهانی به درگیری و خشونت کشیده شد و زنی به نام ماریا بلم ماتئوچی به اتهام رفتار و گفتار نژادپرستانه نسبت به کارمند یک شرکت خدماتی در استادیوم ماراکانا دستگیر شد. او یکی از ۱۷ هواداری است که به دلیل این درگیری در دادگاه کیفری ویژه استادیوم […]

- اهانت به کارمند خدماتی استادیوم!

بازی برزیل و آرژانتین در مرحله مقدماتی جام جهانی به درگیری و خشونت کشیده شد و زنی به نام ماریا بلم ماتئوچی به اتهام رفتار و گفتار نژادپرستانه نسبت به کارمند یک شرکت خدماتی در استادیوم ماراکانا دستگیر شد. او یکی از ۱۷ هواداری است که به دلیل این درگیری در دادگاه کیفری ویژه استادیوم (جکریم) بازداشت شدند.

پلیس به شدت واکنش نشان داد و هرج و مرج در سکوها باعث خشم بازیکنان شد، به طوری که امیلیانو مارتینس، دروازه‌بان آرژانتین، حتی تلاش کرد باتوم افسر پلیس را در دست بگیرد و تیم‌ها در نهایت از زمین خارج شدند. لیونل مسی پس از بازی از سرکوب مردم با باتون توسط پلیس شکایت کرد. تیم‌ها خیلی زود از رختکن بیرون آمدند و بازی را شروع کردند، آرژانتین با نتیجه ۱-۰ پیروز شد و برتری خود را در صدر گروه آمریکای جنوبی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی حفظ کرد. این در حالی است که برزیل با هشت امتیاز کمتر از آنها در رده ششم قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی