مرد متخلف ۹۶ میلیاردی پس از ۱۷ سال بازداشت شد
مرد متخلف ۹۶ میلیاردی پس از ۱۷ سال بازداشت شد

اطلاعات نوشت: سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اقدامات فنی و پلیسی فردی را که با تبانی اقدام به دریافت تسهیلات غیرمجاز بانکی در محدوده خیابان استاد معین کرده بود، شناسایی و دستگیر کردند. وی ادامه داد:‌ رسیدگی به این پرونده درپی  وصول یک فقره […]

مرد متخلف ۹۶ میلیاردی پس از ۱۷ سال بازداشت شد

اطلاعات نوشت: سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اقدامات فنی و پلیسی فردی را که با تبانی اقدام به دریافت تسهیلات غیرمجاز بانکی در محدوده خیابان استاد معین کرده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد:‌ رسیدگی به این پرونده درپی  وصول یک فقره پرونده از سوی دادسرای ناحیه ۳۲مبنی بر تبانی در دریافت تسهیلات بانکی در سال ۱۳۸۵در دستورکار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت و در جریان آن، ماموران با اقدامات فنی و اطلاعاتی متوجه شدند که یک شرکت صنایع چوب و مبلمان با ۲ شرکت زیرمجموعه آن با یکی از کارمندان ذینفع بانکی تبانی کرده و از این طریق اقدام به دریافت تسهیلات غیرمجاز بانکی به مبلغ ۹۶میلیارد ریال در آن سال کرده‌اند.

افشاری افزود: درتحقیقات مشخص شد که ۲۰میلیارد ریال به حساب کارمند بانکی ذینفع نیز واریز شده است و لذا عوامل این پلیس مبادرت به شناسایی و دستگیری یک نفر از افراد دخیل در روند دریافت تسهیلات غیرمجاز کردند. این فرد  از سال ۸۵ تاکنون فراری و میزان تسهیلات غیرمجاز کشف شده ۹۶میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه برای متهم فراری پرونده‌ای تشکیل شده است، گفت: این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: اطلاعات انلاین