به گزارش زیرنویس، سرهنگ محسن صبری پور در گلبهار اظهار کرد: در پی وقوع چندین  فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان گلبهار ، گلمکان و جاده کاهو _ دولت آباد و … پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل پلیس های آگاهی و اطلاعات قرار گرفت. وی افزود: عوامل پلیس های تخصصی با […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ محسن صبری پور در گلبهار اظهار کرد: در پی وقوع چندین  فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان گلبهار ، گلمکان و جاده کاهو _ دولت آباد و … پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل پلیس های آگاهی و اطلاعات قرار گرفت.

وی افزود: عوامل پلیس های تخصصی با اشراف اطلاعاتی و بازبینی دوربین های مدار بسته، سارق مسلح ( معروف به مصطفی سیاه ) را در یکی از روستاهای شهرستان شیروان خراسان شمالی شناسایی و عوامل تخصصی متشکل از ۳ تیم به صورت نامحسوس در شهرستان شیروان حاضر، به صورت هم زمان از ۳ محل احتمال اختفا متهم بازدید و در اقدامی غافلگیرانه، سارق مسلح دستگیر و به آگاهی شهرستان منتقل گردید.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه به عمل آمده متهم به بیش از ۷۰ فقره سرقت با توسل به زور و ورود به عنف و مسلحانه در گلبهار گلمکان، کاهو _دولت اباد و چناران و مشهد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلبهار خاطر نشان کرد: در این خصوص یک مال خر اموال مسروقه نیز در بلوار توس مشهد شناسایی و دستگیر و از مخفیگاهش تعداد زیادی اموال مسروقه کشف و کلیه  اموال حسب دستور مقام قضایی جهت شناسایی مال باختگان به آگاهی گلبهار واقع در کلانتری ۱۱ امام رضا منتقل گردید و همچنان تحقیقات  ادامه دارد.

منبع خبر: رکنـا