منصور برزگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، درباره اینکه اصلی‌ترین بحث کسب سهمیه المپیک است و ارزیابی اش از وضعیت کشتی آزاد برای کسب سهمیه المپیک گفت: ما به طور حتم سهمیه المپیک را خواهیم گرفت و مسابقات آسیایی و مسابقات دیگری که برگزار می‌شود  مطمئنا بچه‌های ما جزو ۱۰ نفر […]

- درجریان کنار گذاشتن مربیان تیم ملی نیستم/ امیدوارم یزدانی به المپیک برسد

منصور برزگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، درباره اینکه اصلی‌ترین بحث کسب سهمیه المپیک است و ارزیابی اش از وضعیت کشتی آزاد برای کسب سهمیه المپیک گفت: ما به طور حتم سهمیه المپیک را خواهیم گرفت و مسابقات آسیایی و مسابقات دیگری که برگزار می‌شود  مطمئنا بچه‌های ما جزو ۱۰ نفر برتر دنیا در همه اوزان هستند. البته بستگی به المپیک دارد و ما وقتی که المپیک می‌شود یاد این مسابقات می‌افتیم. البته فدراسیون کشتی ۴ ساله کار می‌کند و امیدوارم که این ۴ سال را نتیجه اش را در المپیک ببینیم.

پیشکسوت کشتی درباره اینکه تیم ملی کشتی آزاد چه نتیجه‌ای را در المپیک می‌گیرد، گفت: نتایجی همیشه در المپیک‌ها گرفتیم و ان‌شاءالله نتایج بهتری هم بگیریم.

برزگر درباره وضعیت کادر فنی کشتی و تغییرات صورت گرفته، گفت: نمی‌دانم چه تغییراتی صورت گرفته است و در جریان کنار گذاشتن چند مربی از تیم ملی نیستم. در آستانه المپیک باید هر ۴ سال یک بار تصمیم بگیریم و نگذاریم  که در آستانه المپیک تصمیم بگیریم. حالا اگر این افراد خوب بودند می‌گذاشتند تا نتیجه اش را در المپیک ببینند و حالا می‌خواهند این‌ها را عوض کنند نظر خودشان است.

وی درباره اینکه حسن یزدانی می‌تواند  به مسابقات المپیک برسد، گفت: دکتر نیستم و نمی‌دانم این عمل جراحی که کرده چه بوده و  امیدوارم که خوب شود. کشتی یزدانی با تیلور مسئله ملی در ایران شده است و امیدوارم که به این مسابقات برسد. البته ما قهرمانان دیگری همانند زارع و سایرین را داریم که باید به آن‌ها توجه داشته باشیم که آن‌ها نیز بتوانند خودشان را نشان بدهند و موفق شوند. اطمینان دارم هم خوب کشتی می‌گیرند و یزدانی هم  بستگی به عملکردش تا المپیک و عمل دستش دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا