با اعلام باشگاه ملوان، بلیت فروشى دیدار دو تیم فوتبال زنان ملوان و سپاهان به صورت اینترنتى انجام مى شود. این براى اولین بار است که یک تیم در فوتبال زنان بلیت هاى خود را به صورت اینترنتى به فروش میرساند. با اعلام باشگاه ملوان، بلیت فروشى دیدار دو تیم فوتبال زنان ملوان و سپاهان […]

با اعلام باشگاه ملوان، بلیت فروشى دیدار دو تیم فوتبال زنان ملوان و سپاهان به صورت اینترنتى انجام مى شود. این براى اولین بار است که یک تیم در فوتبال زنان بلیت هاى خود را به صورت اینترنتى به فروش میرساند.

با اعلام باشگاه ملوان، بلیت فروشى دیدار دو تیم فوتبال زنان ملوان و سپاهان به صورت اینترنتى انجام مى شود. این براى اولین بار است که یک تیم در فوتبال زنان بلیت هاى خود را به صورت اینترنتى به فروش میرساند. باشگاه ملوان در سال هاى اخیر تلاش زیادى در بخش هاى مختلف از جمله بخش رسانه اى انجام داده است و حالا با فروش اینترنتى بلیت ها، قدم بزرگى در راه حرفه اى گرى فوتبال گذاشت.

 

اقدام جالب باشگاه ملوان براى تماشاى فوتبال زنان

 

در فصل هاى گذشته شاید تعداد انگشت شمارى از بازى ها بلیت فروشى میشد و اکثر باشگاه ها براى کشاندن زنان به ورزشگاه، بلیط فروشى را مجانى اعلام مى کردند. اما حالا با توسعه فوتبال در بخش زنان، بلیت فروشى میتواند یکى از راه هاى درامدزایى باشگاه ها شود.

 

دیدار تیم هاى فوتبال زنان ملوان و سپاهان، روز جمعه از ساعت ١٣ در ورزشگاه سیروس قایقران برگزار مى شود.

فوتبالی

+