سرهنگ سیروس دریکوند رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: پس از وقوع سرقت‌های سریالی از شهروندان اهواز به روش قاپ زنی و دریافت شکایت مال باختگان به پلیس آگاهی، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان خوزستان قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان با استفاده از روش‌های اطلاعاتی و میدانی […]

سرهنگ سیروس دریکوند رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: پس از وقوع سرقت‌های سریالی از شهروندان اهواز به روش قاپ زنی و دریافت شکایت مال باختگان به پلیس آگاهی، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان خوزستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با استفاده از روش‌های اطلاعاتی و میدانی موفق شدند هویت و مخفیگاه ۲ سارق در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر و به پایگاه غرب پلیس آگاهی انتقال دادند.

سرهنگ دریکوند به اقرار متهمان در تحقیق‌های پلیس به ۱۵ فقره سرقت دیگر به همین شیوه اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون ۱۵ نفر از مالباختگان به پایگاه مراجعه و متهم را به عنوان سارق خود شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان با بیان اینکه کار‌های پلیس برای شناسایی و دستگیری مالخر در جریان است، اضافه کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی برای شناسایی سایر شاکی‌ها و کشف دیگر جرائم در اختیار پایگاه غرب پلیس آگاهی قرار گرفت.

علی رنجکش

منبع خبر: رکنـا