به گزارش خبرنگار مهر، تیم استقلال خوزستان پس از ۱۰ هفته ناکامی و بدشانسی در کسب پیروزی که با وجود نمایش هجومی اما فقط چهار امتیاز کسب کرده بود، عصر امروز پنجشنبه انگیزه زیادی داشت تا تیم سپاهان اصفهان را در اهواز متوقف کند. تیم استقلال خوزستان در اوایل نیمه نخست شانس این را داشت […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم استقلال خوزستان پس از ۱۰ هفته ناکامی و بدشانسی در کسب پیروزی که با وجود نمایش هجومی اما فقط چهار امتیاز کسب کرده بود، عصر امروز پنجشنبه انگیزه زیادی داشت تا تیم سپاهان اصفهان را در اهواز متوقف کند.

تیم استقلال خوزستان در اوایل نیمه نخست شانس این را داشت که دروازه سپاهان را باز کند اما این امر محقق نشد و رفته رفته سپاهان نبض بازی را در دست گرفت و توانست با ۲ گل آریا یوسفی، راهی رختکن شود.

تیم استقلال خوزستان در نیمه دوم با نمایش شایسته و سراسر هجومی توانست یکی از گل‌های خورده را توسط حسن شوشتری و پنالتی این بازیکن سابق سپاهان جبران کند و پس از آن هم به حملات خود ادامه بدهد اما در نهایت طلایی پوشان روی یک نفوذ سریع و ضربه دقیق شهریار مغانلو در لحظات پایانی برتری خود را قطعی کردند تا ۱۸ امتیازی شوند و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به ذوب‌آهن، در جایگاه دوم جدول قرار بگیرند و به سه امتیازی استقلال برسند.

حسن پورحمیدی، علیرضا خوشکفا، عبدالعظیم گوک، حسین ساکی، احمدرضا جلالی، (‘۴۶- محمد طیبی)، محمود مطلق‌زاده، حسن شوشتری، ابوالفضل کوهی (‘۴۶- محمدحسین باصری)، متین کریم‌زاده (‘۴۶- بهروز بارانی)، امیر محمد محکم‌کار (‘۶۹- علیرضا کاظمی) و جواد آقایی‌پور (‘۸۸- ابوالفضل طاهرنژاد) بازیکنانی هستند که در بازی برای تیم استقلال خوزستان به میدان رفتند.

میرزازاد، سیاوش یزدانی، هادی محمدی (‘۴۶- محمد دانشگر)، آریا یوسفی | میلاد زکی‌پور (‘۸۵- رامین رضائیان)، محمد قربانی، برایان دابو (‘۷۹- محمدجواد حسین‌نژاد)، سید محمد کریمی، فرشاد احمدزاده (‘۷۹- کاوه رضایی)، احسان پهلوان (‘۶۱- رضا اسدی) و شهریار مغانلو بازیکنانی هستند که در بازی برای تیم سپاهان به میدان رفتند.

همچنین در این بازی هادی محمدی (‘۱۸)، محمد قربانی (‘۵۶)، برایان دابو (‘۷۵) و علی احمدی (‘۸۹) از تیم سپاهان و احمدرضا جلالی (‘۲۵) و حسن شوشتری (‘۳۹) از تیم استقلال خوزستان جزو بازیکنان اخطاری بودند.

با وجود اینکه تماشای این بازی رایگان اعلام شده، اما استقبال خوبی از سوی هواداران اهوازی نشده است.

نام عیسی آل‌کثیر در فهرست نفرات سپاهان دیده نمی‌شد.

بازیکنان استقلال خوزستان در دقیقه ۷۲ اعتقاد به هند پنالتی سیاوش یزدانی داشتند.

علی بداوی، مربی استقلال خوزستان پس از گل اول این تیم به سپاهان به دلیل درگیری در کنار زمین، کارت زرد گرفت.

ژوزه مورایس در لحظات پایانی مسابقه با کادر فنی حریف درگیری پیدا کرد و با ناراحتی به سمت رختکن تیمش رفت.

هواداران استقلال خوزستان معتقد بودند که مدیریت باشگاه بسیار ضعیف کار می‌کند.

در پایان بازی نصیری نیا عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان و ناظر بازی با هم درگیر شدند که این درگیری به دلیل اعتراض نصیری نیا به داور بازی بود.

منبع: مـهر