به گزارش خبرنگار مهر، سردار دوستعلی جلیلیان عصر امروز پنج شنبه در گفت‌و گو با خبرنگاران، گفت: ظهر امروز عوامل نیروی انتظامی تفتان حین تأمین امنیت و گشت زنی در محور مواصلاتی تفتان متوجه تیراندازی افراد شرور به سمت گشت انتظامی می‌شوند که بلافاصله اقدام به اتخاذ موضع و گشودن آتش به سمت اشرار و […]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دوستعلی جلیلیان عصر امروز پنج شنبه در گفت‌و گو با خبرنگاران، گفت: ظهر امروز عوامل نیروی انتظامی تفتان حین تأمین امنیت و گشت زنی در محور مواصلاتی تفتان متوجه تیراندازی افراد شرور به سمت گشت انتظامی می‌شوند که بلافاصله اقدام به اتخاذ موضع و گشودن آتش به سمت اشرار و مخلان امنیت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اثر برتری آتش و تاکتیک مأموران اشرار، از محل متواری و در بررسی موضع آنها، آثار خون مشاهده شد.

وی با اشاره به بازدید خود از محل درگیری اشرار با مأموران و تله انفجاری در مسیر خودروی گشت تکاوران پلیس در منطقه گوهرکوه شهرستان تفتان که منجر به صدور دستوراتی در این خصوص شد، خاطر نشان کرد: امروز، عوامل یگان تکاوری این فرماندهی در حال برقراری تأمین امنیت در محور زاهدان به خاش بودند که سوی معاندین مورد حمله ناجوانمردانه قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تله انفجاری در کنار جاده کار گذاشته شده بود که هنگام رسیدن گشت تکاوران توسط این جنایتکاران منفجر و پس از آن، از چند جهت، اشرار به سمت مأموران تیراندازی کردند.

جلیلیان، ادامه داد: تکاوران پلیس با اتخاذ موضع تاکتیکی، اقدام به اجرای آتش پرحجم و حمله به مواضع آنان کردند که تاب مقاومت نداشته و از محل متواری شدند و تکاوران پلیس هیچ‌گونه مجروحیت و یا تلفات جانی نداشتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، گفت: تروریست‌های بزدل، تحت که تعقیب گرفته اند و تلاش برای مجازات عاملان این اقدام ناجوانمردانه ادامه دارد.

منبع: مـهر