به گزارش زیرنویس، اولین حادثه تیراندازی‌ها درست بعد از ساعت ۷:۴۵ صبح پنجشنبه (به وقت محلی) اتفاق افتاد که در اثر آن یک نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفت. این تیراندازی در بلوک ۲۵۰ خیابان نورث شورتریج ایندیاناپولیس به وقوع پیوست و زمانی که افسران پلیس به آپارتمان محل وقوع جرم رسیدند، با جسد بی‌جان […]

به گزارش زیرنویس، اولین حادثه تیراندازی‌ها درست بعد از ساعت ۷:۴۵ صبح پنجشنبه (به وقت محلی) اتفاق افتاد که در اثر آن یک نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

این تیراندازی در بلوک ۲۵۰ خیابان نورث شورتریج ایندیاناپولیس به وقوع پیوست و زمانی که افسران پلیس به آپارتمان محل وقوع جرم رسیدند، با جسد بی‌جان قربانی این جنایت مواجه شدند و مرگ او در صحنه وقوع جرم اعلام شد.

اداره پلیس متروپولیتن ایندیاناپولیس با بیان اینکه تا زمانی که به خانواده مقتول اطلاع داده نشده، از اعلام نام وی خودداری خواهد کرد، افزود: عامل این جنایت به نام «کمانوئل گریفین» ۲۴ ساله دستگیر شده است.

دومین تیراندازی در ساعت ۹:۳۰ صبح، زمانی رخ داد که افسران به بلوک ۳۴۰۰ خیابان شادلند شمالی نزدیک خیابان ۳۴ شرقی در ضلع شرقی شهر فراخوانده شدند.

به گفته اداره پلیس متروپولیتن ایندیاناپولیس، ۲ نفر در این حادثه تیراندازی مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

سومین تیراندازی نیز با فاصله حدود ۱۵ دقیقه زمانی رخ داد که افسران پلیس ایندیاناپولیس به گزارش‌های مربوط به تیراندازی در مرکز این شهر پاسخ دادند.

اداره پلیس متروپولیتن ایندیاناپولیس اعلام کرد که وضعیت جسمانی قربانی این تیراندازی نیز وخیم گزارش شده است.

 

منبع خبر: رکنـا