به گزارش زیرنویس، علیرضا جعفری در حاشیه بهره‌برداری از ۱۱۶۵ واحد مسکونی و تجاری شهر جدید اندیشه، اظهار کرد: شهر اندیشه یکی از الگوهای موفق در بین شهرهای جدیدی کشور است. وی با بیان اینکه این شهر می تواند الگوی مناسبی برای ایجاد شهرهای جدید کشور اشد، ادامه داد: باید شهرهای جدیدی در کشور ایجاد […]

به گزارش زیرنویس، علیرضا جعفری در حاشیه بهره‌برداری از ۱۱۶۵ واحد مسکونی و تجاری شهر جدید اندیشه، اظهار کرد: شهر اندیشه یکی از الگوهای موفق در بین شهرهای جدیدی کشور است.

وی با بیان اینکه این شهر می تواند الگوی مناسبی برای ایجاد شهرهای جدید کشور اشد، ادامه داد: باید شهرهای جدیدی در کشور ایجاد کنیم تا با خصوصیّات شهرهای پیشرفته دنیا همترازی کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران تاکید کرد: هوشمندسازی صنعتی سازی، استفاده از فناوری‌های نوین و زیرساخت‌های مبتنی بر محیط زیست یکی از اصل‌های مهم در ایجاد شهرهای جدید است.

جعفری یادآور شد: در دوره جدید برنامه ما صرفاً پرداختن به مسکن سازی نیست بلکه ما به دنبال شهرسازی هستیم، آن هم شهرسازی مبتنی بر معماری ایرانی- اسلامی.

وی با بیان اینکه امیدواریم نگاه هویت بخشی شهر اندیشه به سایر شهرهای جدید ایران تعمیم یابد، گفت: در حال حاضر ۱۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید سراسر کشور در حال ساخت است.

منبع خبر: رکنـا