توجه به مولفه های  آموزشی از دیر باز مورد توجه دست اندرکاران سیستم آموزشی کشور بوده و برای شکوفایی در این عرصه تاکیدات فراوانی صورت گرفته است. متاسفانه با وجود توجه ارکان نظام نسبت به مقوله آموزش در مدارس هنوز هستند مدارسی که سعی دارند به سبک و سیاق قرون وسطایی آن هم با ضرب […]

توجه به مولفه های  آموزشی از دیر باز مورد توجه دست اندرکاران سیستم آموزشی کشور بوده و برای شکوفایی در این عرصه تاکیدات فراوانی صورت گرفته است.

متاسفانه با وجود توجه ارکان نظام نسبت به مقوله آموزش در مدارس هنوز هستند مدارسی که سعی دارند به سبک و سیاق قرون وسطایی آن هم با ضرب و شتم ، آینده سازان این مرز و بوم را تربیت کنند(!!!)

جناب آقای دکتر صحرا نورد !

بی توجهی به کنتزل و نظارت در در برخی از مدارس از جمله دبیرستان دکتر نصیری در منطقه ۱۰ عملا نمادی از این نوع تربیت است که موجب سرخوردگی و ترک تحصل در مدارس جنوب تهران خواهد شد .

برای نمونه به اطلاع می رساند در دبیرستان دکتر نصیری دوره متوسطه ناظم مدرسه به نام آقای الیکا هیچ هنری به غیر از ضر ب و شتم دانش آموزان نداشته و  جناب ایشان محیط مدرسه را با باشگاه ورزشی و. چه بسا چاله میدان اشتباه گرفته و خود را قادر مطلق در ناسزا گویی و ضرب و شتم دانش آموزان می داند!!!

جناب وزیر ا! این فرد اخیرا به بهانه یافتن تلفن همراه اقدام به بازرسی بدنی از دانش آموزان را نموده و در این میان فرزند بنده که تحت نظر انجمن روانشناسی توانش نیز قرار دارد  و تلفنی نیز به همراه نداشته مورد ضرب و شتم قرار می گیرد و پس از مراجعه والدین به این نکته بسنده می کند که اشتباها (!!) فرزند بیمار شما مورد ضرب و جرح قرار گرفته است .

جناب وزیر جنابعالی به عنوان متولی آموزش کشورباید به زیر مجموعه خود یاد آوری کنید که بی احترامی و ضرب و شتم دانش آموزان در ساختار های نظام آموزشی هیچ جایگاهی ندارد .ایام بکام

 

منبع خبر: رکنـا