مرحله دوم ساخت مسکن خبرنگاران و هنرمندان به زودی آغاز می‌شود
مرحله دوم ساخت مسکن خبرنگاران و هنرمندان به زودی آغاز می‌شود

خبرنگار اطلاعات از اصفهان نوشت: مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به اجرای مرحله اول ساخت مسکن خبرنگاران و هنرمندان ساکن تهران در شهر جدید «پرند»، گفت: به زودی مرحله دوم این طرح در سایر شهرهای کشور نیز آغاز می شود. سید مجید پوراحمدی در حاشیه آغاز به کار «روزهای فرهنگی ترکمنستان در ایران» در […]

- مرحله دوم ساخت مسکن خبرنگاران و هنرمندان به زودی آغاز می‌شود

خبرنگار اطلاعات از اصفهان نوشت: مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به اجرای مرحله اول ساخت مسکن خبرنگاران و هنرمندان ساکن تهران در شهر جدید «پرند»، گفت: به زودی مرحله دوم این طرح در سایر شهرهای کشور نیز آغاز می شود.

سید مجید پوراحمدی در حاشیه آغاز به کار «روزهای فرهنگی ترکمنستان در ایران» در گفت و گو با خبرنگار ما در اصفهان افزود: زمین برای ساخت مسکن خبرنگاران و هنرمندان در دیگر شهرهای کشور درحال واگذاری است.

وی ادامه داد: در مرحله اول نام نویسی مسکن خبرنگاران و هنرمندان ۸۰۰۰ متقاضی نام نویسی کردند که پس از پالایش ابتدایی ۵۰۰۰ نفر واجد شرایط بودند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر همچنین گفت: مقدمات نام نویسی برای آن دسته از خبرنگاران و هنرمندان متقاضی مسکن که در مرحله اول نام نویسی نکردند، در حال انجام است.

پوراحمدی درپاسخ به این پرسش که یکی از مشکلات خبرنگاران و هنرمندان متقاضی مسکن، تامین آورده و متناسب نبودن این آورده با میزان حقوق آنان است افزود: برای تسهیل در ساخت مسکن خبرنگاران و هنرمندان و تامین آورده خود، مذاکره هایی با وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است تا آنها بتوانند آورده مورد نیاز را تامین کنند که این کار به زودی به نتیجه می رسد و اطلاع رسانی خواهد شد. 

منبع: اطلاعات انلاین