به گزارش زیرنویس، صادق ستاری فرد امروز (جمعه) در نشست با مسئولان بسیج دانشجویی پیرامون مسائل اساسی کشور که در دانشگاه کاربردی هنر اظهار داشت: بزرگ‌ترین انحراف در جذب معلم در سال ۱۳۷۹ اتفاق افتاد و امکان جذب نیروی حق التدریس آزاد و دانش‌سرای تربیت معلم تعطیل شد که این روند تا سال ۱۴۰۱ ادامه […]

به گزارش زیرنویس، صادق ستاری فرد امروز (جمعه) در نشست با مسئولان بسیج دانشجویی پیرامون مسائل اساسی کشور که در دانشگاه کاربردی هنر اظهار داشت: بزرگ‌ترین انحراف در جذب معلم در سال ۱۳۷۹ اتفاق افتاد و امکان جذب نیروی حق التدریس آزاد و دانش‌سرای تربیت معلم تعطیل شد که این روند تا سال ۱۴۰۱ ادامه داشت.

وی ادامه داد: سال ۱۳۸۷ گفتند نیروهای آموزش و پرورش حق‌التدریس هستند و خرید خدمات هم به آنها اضافه کنیم، سال ۱۳۸۸ گفتند حق‌التدریس‌های آزاد را هم استخدام کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ۱۱ قانون در طول ۱۰ سال تصویب شد، گفت: قانون تعیین تکلیف و استخدام حق‌التدریس‌یها یکی از قوانینی بود که سپس آموزشیاران نهضت سواد آموزی و پیش دبستانی هم به آن اضافه شد و این بزرگ ترین انحراف بود که استخدام افراد با سن‌های بالا را داشتیم.

ستاری فرد تحول در نیروی انسانی، تولید محتوا، فضا و تجهیزات و فضای اداری وزارت آموزش و پرورش باید انجام شود.

پیش از سخنان معاون وزیر آموزش و پرورش شماری از معلمان دانشجو درخصوص سند تحول در آموزش و پرورش، استخدام در این وزارتخانه و مسائل اساسی کشور نظرات خود را مطرح کردند.

 

منبع خبر: رکنـا