این کشور بهشت تبهکاران شده است!
این کشور بهشت تبهکاران شده است!

احمد مسعود، فرزند احمد شاه مسعود، گفت: افغانستان در دو سال گذشته با تسلط طالبان در یک سیاهچاله خفقان‌آور و یک بن‌بست تاریک فرو رفته است. افغانستان امروز با یک نظام قرون وسطایی» اداره می‌شود و به «طالبستان» تبدیل شده است. وی افزود: طالبان به هیچ تعهد به جز قرارداد خود با آمریکا عمل نکرده‌اند. […]

- این کشور بهشت تبهکاران شده است!

احمد مسعود، فرزند احمد شاه مسعود، گفت: افغانستان در دو سال گذشته با تسلط طالبان در یک سیاهچاله خفقان‌آور و یک بن‌بست تاریک فرو رفته است. افغانستان امروز با یک نظام قرون وسطایی» اداره می‌شود و به «طالبستان» تبدیل شده است.

وی افزود: طالبان به هیچ تعهد به جز قرارداد خود با آمریکا عمل نکرده‌اند. افغانستان به یک سرزمین سیاه و مبهم برای مردمش و بهشتی برای افراطیت، تروریسم و گروه‌های تبهکار مبدل شده است.

احمد مسعود تصریح کرد: گروه طالبان حس تعلق را از مردم افغانستان گرفته است و با رویکرد خشونت بار همه روزه، به تعهدات شان نیز پا‌یبند نیستند. در افغانستان مدرسه‌های افراطی در حال ساخته شدن است، تروریسم در حال رشد است و این یک خطر جدی است.

وی در عین حال گفت: راه‌حل این بحران سیاسی در افغانستان، حکومت مشروع است که به خواست مردم افغانستان باشد و مردم خود را در آن سهیم ببینند. افغانستان یک کشور متنوع و متشکل از اقوام مختلف و گروه‌های مذهبی مختلف است و از کشورهای منطقه و سازمان ملل خواستار برگزاری نشستی روی ایجاد یک ساختار جدید سیاسی در افغانستان شدند که همه اقوام و مذاهب بتوانند در زیر چتر آن حضور داشته باشند.

 

منبع: اطلاعات انلاین