به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس و به نقل از سایت فدراسیون جهانی، شب گذشته (پنجشنبه) حسین وفایی در مرحله نهایی مقدماتی مسابقات MrQ انگلستان مقابل اسکات دونالدسون با نتیجه ۶ بر ۴ صاحب برتری شد و با این نتیجه به جمع ۳۲ نفر برتر این مسابقات راه یافت. اسنوکر باز ایرانی انتظار […]

- اگر صدای سالن زیاد و پرهیاهو نباشد بازی کردن سخت‌تر است

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس و به نقل از سایت فدراسیون جهانی، شب گذشته (پنجشنبه) حسین وفایی در مرحله نهایی مقدماتی مسابقات MrQ انگلستان مقابل اسکات دونالدسون با نتیجه ۶ بر ۴ صاحب برتری شد و با این نتیجه به جمع ۳۲ نفر برتر این مسابقات راه یافت.

اسنوکر باز ایرانی انتظار دارد هنگام دیدار با شان مورفی در یورک، فضایی گرم و پرحرارت ایجاد شود.

برترین بازیکن ایران که در هر یک از دو سال اخیر به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها راه یافته است، ساعت ۱۹ یکشنبه به مصاف مورفی قهرمان سابق جهان می‌رود. او گفت: “من عاشق بازی در رویداد‌های بزرگ با فضای خوب و تا حد امکان با صدای بلند هستم.  توصیه من به همه طرفداران این است که آن را بلند کنند!  در غیر این صورت اجرا برای ما سخت است.  امیدوارم بازی خوبی با شان باشد، برای من افتخاری است که میز را با او تقسیم کنم. “

وفایی با نتیجه ۳-۱ برنده پنج فریم از ۶ فریم بعدی با بریک‌های ۱۲۰، ۸۵، ۶۵ و ۱۰۸ شد. وفایی که در حال حاضر در رده هجدهم قرار دارد، می‌تواند به موقع برای مسترز با دویدن عمیق در یورک به جمع ۱۶ تیم برتر صعود کند.  

او اضافه کرد: اسکات خیلی خوب بازی کرد تا ۳-۱ جلو بیفتد.  بازی کمی کند بود بنابراین من چیزی را تغییر دادم و بازی خود را پس گرفتم و شروع به گلزنی کردم.  من شتاب گرفتم و کار را برای او سخت کردم.  در ۳-۳ به نظر می‌رسید که یک دفع بسیار خوب ایجاد می‌کند، اما بعد از آن او سیاهی را از دست داد و من آن را به گلدان زدم تا ۴-۳ جلو بیفتم.  خیلی خوب بود که مسابقه را با یک قرن تمام کرد.»

 

انتهای پپیام/

منبع: ایسـنا