پانزوان: نتیجه اعتماد و حمایت‌ها قهرمانی در جهان بود
پانزوان: نتیجه اعتماد و حمایت‌ها قهرمانی در جهان بود

به گزارش زیرنویس، سید هادی پانزوان سرمربی تیم نوجوانان و جوانان ایران پس از قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان گفت: ابتدا توضیح مختصری درباره اردوهایی که بچه ها پشت سر گذاشتند بدهم. از یک سال پیش اردوی نوجوانان و جوانان را شروع کردیم و مثل مسابقات آسیایی هند توانستیم افتخار آفرینی کنیم. البته بچه های […]

به گزارش زیرنویس، سید هادی پانزوان سرمربی تیم نوجوانان و جوانان ایران پس از قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان گفت: ابتدا توضیح مختصری درباره اردوهایی که بچه ها پشت سر گذاشتند بدهم. از یک سال پیش اردوی نوجوانان و جوانان را شروع کردیم و مثل مسابقات آسیایی هند توانستیم افتخار آفرینی کنیم. البته بچه های ما به مسابقات آلبانی اعزام نشدند،ما آنجا هم می توانستیم قهرمان جهان شویم.الان هم با ترکیبی از نوجوان و جوانان در این رقابت ها به قهرمانی رسیدیم.

وی ادامه داد: اعتقادم بر این است که برای پشتوانه سازی باید به نوجوانان اهمیت زیادی داده شود تا بتوانند برای سال های آینده برای ایران افتخارآفرینی کنند. به همین منظور ۵ نفر از نوجوان و ۵ نفر از جوانان را در این مسابقات شرکت دادم.میانگین سنی حدودا ۱۸ سال بوده و همان طوری که ملاحظه کردید تیم ما،قویترین تیم حال حاضر جهان است که با اختلاف زیاد امتیاز نسبت به تیم دوم توانست عنوان قهرمانی را کسب کند و مدال های رنگارنگ زیادی بگیرد.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان و نوجوانان عنوان کرد: بچه ها رکوردهای زیادی را جابجا کردند. به هر حال،هر چیزی که یک بییننده می توانست مشاهده کند در کل مسابقات تیم ملی ایران خلاصه شد؛ مثل مدال های رنگارنگ و رکوردشکنی.ما چه در رده مدالی و چه در رده امتیازی عملکرد خوبی داشتیم و در صدر بالاترین امتیاز قرار گرفتیم.

پانزوان گفت: تشکر می‌کنم از حمایت‌ها و اعتمادی که به من شد و این هم نتیجه اش. امیدوارم که این حمایت‌ها ادامه داشته باشد تا ما بتوانیم باز هم افتخار آفرینی کنیم. این تیم قطعا رشد پیدا خواهد کرد تا بیشتر افتخارآفرینی کند.

پایان پیام/





منبع: فارس