اطلاعات سپاه برنامه دشمن برای انتخابات اسفند را افشاکرد
اطلاعات سپاه برنامه دشمن برای انتخابات اسفند را افشاکرد

  جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران “بی‌ثبات‌سازی کشور، تفرقه بین ادیان و اقوام، دوقطبی‌سازی و القای ناکارآمدی را از راهبردهای دشمن ‌در انتخابات پیش رو دانست. به گزارش «اطلاعات آنلاین»، سردار مهدی سیاری در همایش” نقش بسیج در امنیت کشور و پیشگیری از فتنه‌ها” در جمع بسیجیان اظهار کرد: تا پیش از عملیات رزمندگان غزه، […]

اطلاعات سپاه برنامه دشمن برای انتخابات اسفند را افشاکرد

 

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران “بی‌ثبات‌سازی کشور، تفرقه بین ادیان و اقوام، دوقطبی‌سازی و القای ناکارآمدی را از راهبردهای دشمن ‌در انتخابات پیش رو دانست.

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، سردار مهدی سیاری در همایش” نقش بسیج در امنیت کشور و پیشگیری از فتنه‌ها” در جمع بسیجیان اظهار کرد: تا پیش از عملیات رزمندگان غزه، شاید مردم فلسطین نیز به فروپاشی و شکست رژیم صهیونیستی باور نداشتند اما الان این باور برای مردم فلسطین و کشورهای منطقه به وجود آمده و حتی کشورهای اروپایی و غربی نیز به این باور رسیده‌اند که رژیم صهیونیستی رفتنی است.

وی گفت: نیروهای حماس با دست خالی در برابر سامانه‌های پیچیده اطلاعاتی و راداری توانستند در عملیات طوقان‌الاقصی حمله خود علیه اسرائیل را پیش ببرند و امروز آمریکا و اسرائیل شکست راهبردی خورده‌اند و با بمباران غیرنظامیان نمی‌توانند این شکست را جبران کنند.

سیاری افزود: مقاومت مردم فلسطین و غزه موجب شد یک عقبه جهانی بزرگ علیه اسرائیل و استکبار شکل بگیرد، راهپیمایی های بزرگ در کشورهای مختلف جهان موید این حمایت جهانی از فلسطین است.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین گفت: هدف دشمن طی چهار دهه گذشته براندازی نظام بوده و در این مدت هدفش تغییر نکرده، آنچه تغییر کرده استراتژی و شیوه و روش آن بوده است.

جنگ ترکیبی “آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه و اسرائیل” علیه ایران ‌
سیاری اظهار کرد: بسیج نیز در این مدت توطئه های دشمن را خنثی کرده و در مقابله با جریان منافقین، ۹۰ درصد موارد با نقش آفرینی بسیج انجام شده است.

وی یادآور شد: چنانچه ۴۰ سال قبل در همین مشهد منافقین راهپیمایی‌های بزرگی راه می‌انداختند و وارد فاز نظامی شده بودند و خانه‌های تیمی راه انداختند، همین تشکیلات منافقین گاهی با اطلاع‌رسانی نیروهای بسیجی دانش‌آموز شناسایی می‌شد.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: توطئه‌های دشمن تا سال ۱۴۰۱ تداوم یافت و کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه و رژیم صهیونیستی پارسال جنگ ترکیبی را راه انداختند.

جانشین فرمانده سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین گفت: باید در برابر برنامه‌ریزی دشمن درباره انتخابات حالت تهاجمی بگیریم و روحیه جهادی داشته باشیم تا هم درست بینیم و هم درست عمل کنیم.

سیاری افزود: راهبرد انتخابات مطابق فرمایش رهبر انقلاب مشارکت بالا، سلامت انتخابات، رقابت و امنیت انتخابات است و راهبردهای دشمن نیز در انتخابات، بی‌ثبات‌سازی کشور، تفرقه بین ادیان و اقوام، دوقطبی سازی و القای ناکارآمدی است.

این فرمانده سپاه خبرسازی دروغ را از برنامه‌های دشمن دانست و گفت: دشمن ‌روی رسانه‌ها با دروغ‌پردازی تمرکز کرده است، آنها می‌خواهند از تنفر و دروغ‌سازی در این خصوص به عنوان موتور پیش‌برنده اعتراضات استفاده کند.

منبع: اطلاعات انلاین