آنتونیو متئو لاهوس که نماد لالیگای اسپانیا در قرن بیست و یکم است، فصل گذشته در آخرین بازی خود در حالی که با گریه از زمین خارج می‌شد، گارد افتخار دریافت کرد. او به تازگی در رویداد مارکا ظاهر شده و از او پرسیده شد که آیا به برگشتن به داوری فکر می‌کند؟ او پاسخ […]

- داور معروف حقیقت پشت بازنشستگی‌اش را فاش کرد؛ من بدترین داور فصل گذشته شدم!

آنتونیو متئو لاهوس که نماد لالیگای اسپانیا در قرن بیست و یکم است، فصل گذشته در آخرین بازی خود در حالی که با گریه از زمین خارج می‌شد، گارد افتخار دریافت کرد. او به تازگی در رویداد مارکا ظاهر شده و از او پرسیده شد که آیا به برگشتن به داوری فکر می‌کند؟

او پاسخ داد: «خب… رویا همیشه رایگان است. محاصره شدن توسط داوران در رویداد مارکا این هیجان را در من بیدار کرده است. من هنوز با آن هیجان داوری بیدار می‌شوم. می‌دانم که عملا غیرممکن است. ۳۲ سال را صرف داوری کرده‌ام و امروز دوست دارم این کار را ادامه دهم، اما در اسپانیا. این کشور همه چیز را به من داده است و فکر نمی‌کنم باید به تبعید بروم.»ی

با این حال، او همیشه صادقانه گفته که فشار کمیته فنی داوران (CTA) بر تصمیم او برای بازنشستگی تاثیر گذاشت. «کمی بحث و جدل وجود داشت، اما مردم باید درک کنند که من تنزل رتبه پیدا کردم. آنها مقام من را پایین آوردند، این حقیقت است. به کارم ادامه می‌دادم اما برای CTA یکی از بدترین داوران فصل گذشته بودم و به همین دلیل دیگر در زمین نیستم.»

از آنجایی که CTA به خاطر رسوایی نگریرا با بارسلونا داوران را تحت فشار قرار داده و همچنین با شکایت‌های زیاد درباره تصمیم‌های داوران و VAR، بعید به نظر می‌رسد که آنها از بازگشت لاهوس استقبال کنند. با این حال تغییر مدیریت در CTA ممکن است به او فرصتی بدهد تا رویاهایش را برآورده کند.

منبع: خبـر ورزشی