جهش اصلی در راه است
جهش اصلی در راه است

  مدیران «ایندیپندنت رزرو»، بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال استرالیا، عقیده دارند که بازار درحال حاضر وارد اولین مرحله روند صعودی خود شده است و با افزایش تعداد خریداران انتظار می‌رود که این روند در اوایل سال آینده سرعت بیشتری بگیرد. آدریان پرزلوزنی، مدیرعامل این صرافی گفت که بازار صعودی در اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز می‌شود […]

رمز ارز

 

مدیران «ایندیپندنت رزرو»، بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال استرالیا، عقیده دارند که بازار درحال حاضر وارد اولین مرحله روند صعودی خود شده است و با افزایش تعداد خریداران انتظار می‌رود که این روند در اوایل سال آینده سرعت بیشتری بگیرد.

آدریان پرزلوزنی، مدیرعامل این صرافی گفت که بازار صعودی در اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز می‌شود و امیدوار است طی ۲ سال آینده خوب بماند. کارولین بولر، مدیر «بی‌تی‌شی مارکتس» نیز عقیده دارد که شرایط بازار در طول سال صعودی‌تر شده است. تامی هونان، رئیس استراتژی محصول در «سوئیفت‌اکس» نیز می‌گوید که روند خرید ارزهای دیجیتال در صرافی او افزایش یافته است. او تأکید کرد که طی مدت اخیر، عوامل بنیادی بازار برای سرمایه‌گذارانی جذاب‌تر شده‌ است که در طول بازار نزولی فعالیتی نداشته‌اند. 

خبر دیگر اینکه معامله‌گران بسیاری از ابتدای سال صندوق گری‌اسکیل بیت کوین تراست (GBTC) را با امید افزایش قیمت آن پس از تبدل به یک ETF اسپات بیت کوین خریده‌اند. اکنون، تحلیلگران جی‌پی مورگان با بررسی سرمایه ورودی به این صندوق از ابتدای سال ۲۰۲۳ تخمین زده‌اند که GBTC پس از تبدیل به یک ETF اسپات احتمالاً شاهد خروج ۲.۷میلیارد سرمایه خواهد بود.

به گفته این تحلیلگران، اگر کارمزد ۲درصدی کنونی این صندوق پس از تبدیل به ETF کاهش پیدا نکند،‌ حجم سرمایه خروجی به‌طور قابل‌توجهی می‌تواند بیشتر باشد. آن‌ها افزودند که پس تأیید ETF‌های اسپات بیت کوین توسط کمیسیون بورس آمریکا، رقابت شدیدی میان میانگین کارمزد آن‌ها و ETFهای طلا شکل خواهد گرفت که اکنون حدود ۰.۵درصد است.

 

 

منبع: اطلاعات انلاین