بازیکن ملوان: مهم این است که خودمان را به فوتبال ایران ثابت کنیم
بازیکن ملوان: مهم این است که خودمان را به فوتبال ایران ثابت کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، رضا جعفری بازیکن ملوان بندر انزلی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل هوادار تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ بازی خیلی نفس‌گیری بود. هوادار تیم خوبی بود و یکی از قدرتمندترین تیم‌های لیگ است. خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را بگیریم و بازی قبلی را جبران کنیم. وی در […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، رضا جعفری بازیکن ملوان بندر انزلی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل هوادار تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ بازی خیلی نفس‌گیری بود. هوادار تیم خوبی بود و یکی از قدرتمندترین تیم‌های لیگ است. خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را بگیریم و بازی قبلی را جبران کنیم.

وی در خصوص شرایط خودش و تیم ملوان گفت: شرایط فرد به شرایط تیم برمی‌گردد. من پارسال هم همین شرایط را داشتم ولی تیم‌مان آنطور که باید و شاید کیفیت نداشت. اما  امسال بچه‌ها همه با کیفیت هستند و ملوان هم کیفیت دارد. من  هم حاصل تلاش بچه‌ها را به ثمر می‌نشانم زیاد هم برای فرقی ندارد که گل بزنم یا پاس گل بدهم مهم این است که تیم نتیجه بگیرد و ما بتوانیم خودمان را به فوتبال ایران ثابت کنیم.

بازیکن ملوان بندر انزلی در پاسخ به نگاه ویژه سرمربی تیم ملی به تیم ملوان عنوان کرد:‌ قطعاً هر مربی که تیمش نتیجه می‌گیرد انتظار دارد که بازیکنانش به تیم ملی دعوت شوند و آقای تارتار هم از این موضوع مستثنی نیست و امیدوارم آقای قلعه‌نویی نگاه ویژه‌ای به تیم ما داشته باشد. خودشان مربی کاربلدی هستند و می‌دانم که بهترین تصمیم را می‌گیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به کیفیت بازیکنان‌مان و اینکه بازیکنان جوانی داریم بازی به بازی پیش می‌رویم و سعی می‌کنیم هر بازی که داخل زمین می‌رویم بهترین نمایش را به اجرا بگذاریم و بهترین نتیجه را بگیریم.

پایان پیام/





منبع: فارس