پرسپولیس در بازی رفت در حالی به النصر ۲ بر صفر باخت که هیچ موقعیت خاصی روی دروازه حریف خلق نکرد و می‌توان گفت آن نتیجه چندان عجیب نبود. اگر به خاطر داشته باشید، قبل از آن مسابقه النصر کاملاً در شرایط بازی قرار داشت و برعکس پرسپولیس کلی تعطیلی را سپری کرده بود و… […]

- تفاوت مهم پرسپولیس ایران و النصر عربستان

پرسپولیس در بازی رفت در حالی به النصر ۲ بر صفر باخت که هیچ موقعیت خاصی روی دروازه حریف خلق نکرد و می‌توان گفت آن نتیجه چندان عجیب نبود.

اگر به خاطر داشته باشید، قبل از آن مسابقه النصر کاملاً در شرایط بازی قرار داشت و برعکس پرسپولیس کلی تعطیلی را سپری کرده بود و… حالا هم درست همان اتفاق شکل گرفته که به هر حال جای نگرانی دارد. در شرایطی که مسئولان برگزاری مسابقات می‌توانستند بازی پرسپولیس و نساجی را هم مثل بازی سپاهان برگزار کنند (سپاهان هم مثل پرسپولیس دوشنبه در آسیا بازی دارد) این کار را نکردند و پرسپولیس با یک بازی دوستانه مقابل همان نساجی! به ریاض می‌رود! بامزه اینجاست که عنوان شده چنین تصمیمی به خاطر چمن آزادی گرفته شده که این هم درست نیست چون سپاهان دوشنبه با نیروی هوایی عراق در آزادی بازی می‌کند و پرسپولیس می‌توانست پنج‌شنبه با نساجی پیکار کند و در شرایط مسابقه قرار بگیرد. به نظر می‌رسد خود پرسپولیسی‌ها هم به خاطر ملی‌پوشان‌ تمایلی به انجام این بازی نداشتند که خب خودشان می‌دانند اما واقعاً هیچ دلیل منطقی و درستی برای لغو بازی پرسپولیس و نساجی وجود نداشت.

جالب اینکه النصر امشب در لیگ عربستان بازی می کند، دوشنبه با پرسپولیس بازی دارد و ۴ روز بعد از آن هم در مهم‌ترین بازی لیگ عربستان دیدار فینال‌گونه با الهلال را برگزار خواهد کرد!

منبع: خبـر ورزشی