آزمون در جام ملت‌های آسیا بازی می‌کند/ ایران و ژاپن شگفتی ساز خواهند شد!
آزمون در جام ملت‌های آسیا بازی می‌کند/ ایران و ژاپن شگفتی ساز خواهند شد!

محمد مهدی نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال شب گذشته در برنامه شب‌های فوتبالی حاضر شد و بیشتر درباره تیم ملی فوتبال کشورمان و روند آماده سازی در آستانه جام ملت‌های آسیا صحبت کرد. او در بخشی از حرفهایش درباره تنبیه احمد نورالهی گفت:  نوراللهی بازیکن با کیفیتی است، ولی هر تیمی نظم و انضباط خود […]

- آزمون در جام ملت‌های آسیا بازی می‌کند/ ایران و ژاپن شگفتی ساز خواهند شد!

محمد مهدی نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال شب گذشته در برنامه شب‌های فوتبالی حاضر شد و بیشتر درباره تیم ملی فوتبال کشورمان و روند آماده سازی در آستانه جام ملت‌های آسیا صحبت کرد.

او در بخشی از حرفهایش درباره تنبیه احمد نورالهی گفت:  نوراللهی بازیکن با کیفیتی است، ولی هر تیمی نظم و انضباط خود را دارد و همه بازیکنان باید این نظم را رعایت کنند و باید دید نظر قلعه‌نویی در این باره چیست. در اردو‌های قبل اگر خاطرتان باشد به بازیکنانی گفتیم که در این اردو نباشند، اما در اردو‌های بعد دعوت شدند. به هیچ وجه خط قرمزی روی هیچ اسمی نکشیده‌ایم و همگی سرمایه‌های ما هستند، اما دعوت در اردو‌های بعدی منوط به نظر آقای قلعه‌نویی است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره سردار آزمون و شایعه عدم حضورش در جام ملت‌ها به دلیل بندی که در قراردادش با تیم رم گنجانده شده هم بیان کرد:  قرارداد سردار آزمون با باشگاه آس رم ایتالیا محرمانه است و از مفاد آن باخبر نیستیم. به هر صورت قوانین در فوتبال جهان حاکم است. درست است که جام ملتهاى آسیا در فیفادى و روزهاى تقویم بین المللى فدراسیون جهانى فوتبال ثبت نشده است، اما آن چیزى که فیفا اعلام کرده باعث مى شود مشکلى به وجود نیاید. فیفا اعلام کرده فدراسیون هایى که در جام ملتهاى فوتبال آسیا ذینفع هستند مى توانند با نامه نگارى بازیکنان مورد نظر خود را براى این رقابت‌ها از باشگاه‌ها بگیرند و و تاریخ آن هم یازدهم دى ماه ١۴٠٢ تعیین شده است.

سرپرست تیم ملى فوتبال ایران افزود: در نیمه دوم بازی با ازبکستان بازیکنان تیم ما تمرکز نداشتند و از تجربیات امیر قلعه نویی استفاده نکردند. قلعه نویی در بین دو نیمه به آن‌ها گفت که تصور کنید بازی صفر – صفر است و برای حفط نتیجه دو بر صفر به زمین نروید، اما بازیکنان از این صحبت‌ها و تجربیات استفاده نکردند. البته ازبکستان یکی از تیم‌های خوب آسیاست و در جام ملت‌ها به اعتقاد من سه تیم شگفتی ساز می‌شوند. ایران، ژاپن و ازبکستان شگفتی سازان جام ملت‌های آسیا خواهند بود!

باشگاه خبرنگاران