اتحاد این ۳بازیکن استقلال و پرسپولیس تیم ملی را نجات داد/ تاریخی‌ترین پیروزی پاییزی ایران!
اتحاد این ۳بازیکن استقلال و پرسپولیس تیم ملی را نجات داد/ تاریخی‌ترین پیروزی پاییزی ایران!

تیم ملی فوتبال کشورمان پارسال در چهارم آذر ماه با اتکا به نمایش خوب خود و البته درخشش سه بازیکن استقلال و پرسپولیس، تاریخی‌ترین پیروزی پاییزی‌اش را جشن گرفت.

چهار روز پس از شکست فوق‌العاده تلخ و سنگین تیم ملی مقابل انگلیس در بازی اول مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ملی‌پوشان کشورمان در چهارم آذر ماه سال ۱۴۰۱ به مصاف ولز دیگر تیم بریتانیایی حاضر در گروه خودشان رفتند. شرایط جدول به گونه‌ای بود که اگر این مسابقه را می‌باختیم کارمان تمام بود و هیچ امیدی برای صعود به مرحله بعدی باقی نمی‌ماند. از طرف دیگر با توجه به ناکامی سنگین برابر انگلیسی‌ها، شرایط روانی تیم ملی هم فوق‌العاده شکننده شده بود اما شاگردان کارلوس کیروش برخلاف انتظار، نمایش کاملا امیدوارکننده‌ای ارائه کردند و تاریخی‌ترین پیروزی تاریخ فوتبال ایران در فصل پاییز را به دست آوردند.

حسین حسینی که مقابل انگلستان ۶ گل دریافت کرده بود، در بازی با ولز چند موقعیت خطرناک را از حریف گرفت و دروازه ایران را بسته نگه داشت. روزبه چشمی هم با یک شوت فوق‌العاده زیبا مهمترین گل زندگی‌اش را به ثمر رساند تا تیم ملی در آستانه پیروزی قرار بگیرد و رامین رضاییان نیز با زدن گل دوم ایران تیر خلاص را زد. ایران با نتیجه ۲ بر صفر ولز را شکست داد و بدون شک این سه بازیکن استقلال و پرسپولیس نقش فوق‌العاده موثری در سومین پیروزی ما در تاریخ رقابت‌های جام جهانی ایفا کردند. بردی که موجب شد امیدهای ما برای صعود از گروه فوق‌العاده افزایش پیدا کند اما…

روزبه چشمی و رامین رضاییان در تیم ملی

منبع: خبـر ورزشی