به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه جمعه آخرین مرحله از هفدهمین لیگ تکواندوی نونهالان پسر کشور در باشگاه مولانای شهرستان شاهرود برگزار شد و در نهایت تیم هیأت تکواندوی استان تهران موفق شد مقام قهرمانی را کسب کند. رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به برگزاری هفدهمین لیگ تکواندوی […]

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه جمعه آخرین مرحله از هفدهمین لیگ تکواندوی نونهالان پسر کشور در باشگاه مولانای شهرستان شاهرود برگزار شد و در نهایت تیم هیأت تکواندوی استان تهران موفق شد مقام قهرمانی را کسب کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به برگزاری هفدهمین لیگ تکواندوی نونهالان پسر کشور در باشگاه مولانی شاهرود، تاکید کرد: این رقابت‌ها با حضور ۲۸۰ ورزشکار در ۱۵ تیم طی دو روز به میزبانی شاهرود برگزار شد.

مقداد تیموری با بیان اینکه این رقابت‌ها بر حسب استاندارد جدید فدراسیون جهانی تکواندو بر حسب وزن و قد سطح بندی شده بود، بیان کرد: تیم هیأت تکواندوی استان تهران در نهایت توانست با بیشترین پیروزی در فینال، به مقام اول دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه تیم هیأت تکواندوی استان البرز در این رقابت‌ها توانست رتبه دوم را به خود اختصاص دهد، افزود: تیم باشگاه مولانا از شهرستان شاهرود به نمایندگی از استان سمنان توانست رتبه سوم را به خود اختصاص دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود با بیان اینکه آذربایجان شرقی نیز توانست کاپ اخلاق این دوره از رقابت‌ها را کسب کند، گفت: «سهیل عباسی» از تهران به عنوان مربی برتر این دوره از رقابت‌ها از سوی هیأت فنی برگزاری، برگزیده شد.

تیموری با بیان اینکه «عرفان خدایی» از باشگاه یاسین پیشروی البرز نیز توانست عنوان فنی‌ترین ورزشکار این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد، افزود: حضور ملی پوشان تکواندوی نونهالان کشور سبب شده بود تا سطح این رقابت‌ها بسیار بالا باشد.

منبع: مـهر